قیمت سکه رکورد زد/افزایش ۸۰ هزار تومانی قیمت سکه در یک روز

کد خبر: 1149159

بازار طلا و سکه با وجود نوسانات افزایشی اونس جهانی و دلار در بازار آزاد، ثبات نسبی قیمت را تجربه می‌کند. این در حالی است که سکه امامی به تاثیر از شرایط با ۸۰ هزار تومان افزایش قیمت روبرو بوده است.

قیمت سکه رکورد زد/افزایش ۸۰ هزار تومانی قیمت سکه در یک روز

در شرایطی که بازار اونس جهانی در اولین روز معاملاتی خود با افزایش قیمت، معادل ۱۸۶۲ دلار و ۶ سنت ثبت شده و قیمت دلار در بازار آزاد روند صعودی را طی می‌کند، اما بازار طلا و سکه ثبات نسبی قیمت را تجربه می‌کند. این درحالی است که قیمت سکه امامی با ۸۰ هزار تومان افزایش همراه بوده است.

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه با قیمت  ١۴ میلیون  و ۴۹۹ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ١۴ میلیون و ۴۲۸ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی در حدود ۸۰ هزار تومان را نشان می‌دهد. 

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ۷ میلیون و ۹۸۵ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به روز معاملاتی گذشته معادل ٧ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان کاهش قیمتی نزدیک به ۱۰ هزار تومان داشته است.

ربع سکه نیز ۴ میلیون و ۹۴۵ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۴ میلیون و ۹۵۲ تومان، کاهش قیمت اندکی داشته است.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۸۵۰ هزارتومان و با ۲ هزار تومان کاهش تغییر نسبت به روز معاملاتی گذشته ثبت شده است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۱۹۵ هزارتومان، نیم سکه،  یک میلیون و ۳۴۱ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۶۲۱ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۲۱۲ هزار تومان حباب دارد./اقتصادآنلاین

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها