واژگونی بونکر سیمان در بزرگراه شهید مدرس +تصاویر

کد خبر: 1062831

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از واژگونی بونکر حامل ۲۲ تن سیمان در بزرگراه شهید مدرس خبر داد و گفت: این حادثه دو مصدوم برجای گذاشت.

واژگونی بونکر سیمان در بزرگراه شهید مدرس +تصاویر

خبرگزاری تسنیم: سید جلال ملکی با اعلام خبر واژگونی بونکر حامل سیمان در بزرگراه شهید مدرس، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 1:01 بامداد امروز (ششم اردیبهشت) یک مورد حادثه واژگونی یک دستگاه بونکر حامل سیمان، در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید مدرس، به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور چهار دقیقه‌ای نخستین گروه از آتش‌نشانان در محل حادثه، افزود: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه بونکر حامل 22 تن سیمان، از مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت در حال تردد بوده که  حین ورود به بزرگراه شهید مدرس، از طریق رمپ، واژگون شده و کاملاً مسیر را مسدود کرده بود.

واژگونی بونکر حامل سیمان

واژگونی بونکر حامل سیمان

واژگونی بونکر حامل سیمان

واژگونی بونکر حامل سیمان

وی با بیان اینکه با توجه به محدودیتهای تردد شبانه مشکل ترافیکی در محل به وجود نیامد و عوامل راهور نیز از همان ابتدای وقوع حادثه در محل حضور یافتند، تصریح کرد: در ابتدا دو مرد جوان که داخل خودروی مذکور حضور داشته و دچار مصدومیت شده بودند، تحویل عوامل اورژانس شدند.

ملکی ادامه داد: بعد از مدتی تلاش و با احتیاط کامل، این بونکر با استفاده از سه دستگاه جرثقیل، به حالت اولیه بازگردانده شد همچنین نشت گازوئیل در محل وجود داشت که آتش‌نشانان به کمک عوامل شهرداری ایمن‌سازی و پاک‌‌سازی لازم را انجام دادند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران یادآور شد: در روزهای گذشته نیز چند مورد حادثه اینچنینی داشتیم که باید متذکر شد خلوت بودن معابر در ساعات منع تردد شبانه، نباید باعث شود که برخی رانندگان با سرعت غیرمطمئنه و غیر مجاز تردد داشته باشند.

حجم ویدیو: 1.20M | مدت زمان ویدیو: 00:00:39 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها