پاسخ وزیر ارشاد نماینده مجلس را قانع نکرد

کد خبر: 1050004

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر ارشاد که برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان به کمیسیون فرهنگی آمده بود نتوانست نماینده سوال کننده در باره نظارت بر ساخت و تولید فیلم‌ها و سریال‌های خانگی را قانع کند.

پاسخ وزیر ارشاد نماینده مجلس را قانع نکرد

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پاسخ به سوالات نمایندگان در کمیسیون فرهنگی مجلس حاضر شد.

وی افزود: در یکی از موارد نماینده سؤال کننده در باره نظارت بر ساخت سریال و فیلم‌های خانگی سؤال کرد که پاسخ وزیر برایش قانع کننده نبود و از پاسخ وزیر قانع نشد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: همچنین در موارد دیگر نمایندگان سؤال کننده در باره بیمه خبرنگاران و هنرمندان، یارانه مطبوعات و همچنین حمایت وزارت ارشاد و مجموعه دولت از یکسری رسانه‌ها سوالاتی را مطرح کردند که در نهایت پس از پاسخ وزیر به وی برای ارائه پاسخ دقیق و جامع‌تر فرصت‌های دو هفته تا یک ماه دادند.

نصیرایی خاطرنشان کرد: همچنین در یک مورد هم نماینده سؤال کننده سوالی را در رابطه با سرانه مطالعه در کشور مطرح کرد که از پاسخ وزیر در این باره قانع شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها