افشاگری هفته‌نامه انگلیسی از ترور شهید «فخری‌زاده»

کد خبر: 1050475

فخری‌زاده با یک سلاح اتوماتیک و کنترل از راه دور و به وزن حداقل یک تُن ترور شده است.

افشاگری هفته‌نامه انگلیسی از ترور شهید «فخری‌زاده»

خبرگزاری فارس: یک هفته‌نامه انگلیسی گزارش کرد که دانشمند دفاعی و هسته‌ای ایران توسط یک سلاح یک تُنی اتوماتیک کنترل از راه دور ترور شده است.

هفته‌نامه انگلیسی «جوئیش کرونیکل» طی گزارشی که مدعی است بر پایه اطلاعات یکسری منابع آگاه تهیه شده، نوشته است که شهید «محسن فخری‌زاده» دانشمند دفاعی و هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران از طریق یک سلاح اتوماتیک کنترل از راه دور به شهادت رسیده است.

این هفته‌نامه انگلیسی در تازه‌ترین گزارش خود به نقل از منابع اطلاعاتی نوشته است که شهید فخری زاده با یک سلاح اتوماتیک و کنترل از راه دور و به وزن حداقل یک تُن ترور شده است.

در این گزارش آمده است که سازمان جاسوسی «موساد» ظرف هشت ماه، قطعات این سلاح سنگین را به صورت مخفیانه به ایران وارد کرده و سپس آن را مونتاژ کرده است.

جوئیش کرونیکل همچنین در بخشی از گزارش خود مدعی شده است که تیم ترور شهید فخری‌زاده متشکل از ۲۰ ایرانی و اسرائیلی بوده که به مدت هشت ماه این مقام دفاعی و هسته‌ای ایران را زیر نظر داشته‌اند.

بر اساس این گزارش، تدارکات عملیات ترور فخری‌زاده از ماه مارس ۲۰۲۰ آغاز شده است.

این هفته‌نامه انگلیسی همچنین در بخش‌هایی از گزارش خود مدعی شده است که رژیم صهیونیستی بدون دخالت آمریکا عملیات ترور دانشمند دفاعی و هسته‌ای ایران را پیش برده است و رژیم صهیونیستی قبل از حمله تنها یک «سرنخ کوچک» به آمریکا داده‌اند.

شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای ایران و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بعدازظهر روز جمعه هفتم آذر ماه در اقدامی تروریستی در منطقه آبسرد در شمال استان تهران به شهادت رسید.

پس از انتشار این خبر، روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز» به نقل از سه مقام اطلاعاتی گزارش کرد که رژیم صهیونیستی پشت پرده ترور این دانشمند دفاعی و هسته‌ای ایران بوده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها