ندای ایرانیان ستادهای انتخاباتی را فعال کرد

کد خبر: 1051619

حزب ندای ایرانیان که این روزها سر سازگاری با سایر اصلاح‌طلبان را ندارد، ستادهای انتخاباتی خود را فعال کرد.

ندای ایرانیان ستادهای انتخاباتی را فعال کرد

گروه سیاست سیات فردا - فعالیت‌ انتخاباتی احزاب از خیلی وقت قبل شروع شده و اکنون با نزدیک شدن به انتخابات وارد فاز اجرایی می‌شود. اولین اقدام عملیاتی انتخاباتی نیز تشکیل ستادها است که امروز حزب ندای ایرانیان از آن خبر داده است.

حزب ندای ایرانیان متشکل از جوانان اصلاح‌طلب است و این روزها به خاطر زاویه‌ای که با جبهه اصلاح‌طلبان ایران یعنی همان نهاد تازه‌تاسیس اجماع ساز پیدا کرده، در مرکز توجه است. 

شهاب طباطبایی، سخنگوی این حزب در شرح فعالیت‌های انتخاباتی این حزب به ایسنا گفته است: ستاد انتخاباتی حزب ندای ایرانیان به ریاست سعید نورمحمدی تشکیل شده است. ارکان این ستاد شکل گرفته و طی روزهای آینده اعضای ستاد معرفی می شوند. 

به گفته او، برنامه پیشنهادی حزب ندای ایرانیان برای اداره کشور در شش سر فصل کلان توسط کمیته ستاد تدوین شده که در حال نهایی شدن است؛ پس از نهایی شدن کاندیدای انتخاباتی این برنامه توسط آنان منتشر خواهد شد. علاوه بر برنامه کلان حزب، صد بحران و مشکل کشور شناسایی شده است که در حال نهایی کردن راه کارهای آنان هستیم که در آینده در مصاحبه های کاندیدهای انتخاباتی حزب این بحران ها و راه حل هایش اعلام خواهد شد. 

لازم به ذکر است که ستادهای انتخاباتی ندای ایرانیان درحالی شروع به کار کرده‌اند که همین چندروز قبل یکی از  اعضای حزب از دو گزینه احتمالی آنان یعنی محمدجواد ظریف و صادق خرازی که دبیرکل حزب است خبر داده بود. 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها