تذکرات نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

کد خبر: 1052622

نماینده شازند در مجلس گفت: از ابتدای کار مجلس تعامل و برادری خود را با دولت حفظ می‌کردیم.

تذکرات نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

خبرگزاری فارس: محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه، 4 اسفند) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: از نمایندگان مجلس که تقریبا همه به اتفاق، مصوبه صبح را امضا کردند و نشان دادند که با هیچ کسی حتی شخص اول اجرایی مملکت تعارف ندارند، هرکسی بخواهد از قانون تخطی کند و به مردم ایران دهن کجی کند قطعا باید با آن برخورد کرد.

وی افزود: از ابتدای کار مجلس ضمن اینکه باید تعامل و برادری خود را با دولت حفظ می کردیم اقتدار خود را نیز باید حفظ کنیم.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به امضای بیش از 200 نفر از نمایندگان برای سوال از رئیس جمهور، تصریح کرد: امضای این 200 نفر کجا گم شده است، باید می‌دانستیم که این دولت می پندارند که مجلس اراده‌ای برای برخورد با قانون شکنی ها ندارد.

احمدی بیغش اظهار داشت: درست است که امروز شکایت دولت را به قوه قضائیه برده اید اما نفس عمل دولت در این کار غلط که مجددا به عزت مردم خیانت کرده است بدتر از اصل کار است.

وی گفت: مجلس به دلیل این دهن کجی که رئیس جمهوری به مردم ایران کرده است حتما باید تا انتهای کار این موضوع را دنبال کند و رئیس جمهور، وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی به باید محکمه کشیده شوند.

نماینده شازند در مجلس افزود: مردم ایران صدها هزار شهید تقدیم این انقلاب کرده اند نه برای اینکه عده ای واداده به خیال خام خودشان عزت مردم را بفروشند.

 

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی

تذکرات کتبی میرتاج الدینی به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی میرتاج الدینی به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، این تذکرات کتبی که در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس توسط علی کریمی فیروزجائی قرائت شد به شرح زیر است:

میرتاج الدینی نماینده به همراه ۷ نفر از نمایندگان به وزیر راه:لزوم ایجاد تقاطع غیرهمسطح و پل ورودی شهرک سلیمی، به وزیر نیرو: لزوم تسریع در اجرای خط آبرسانی از ارس - تبریز و شمال شرقی دریاچه ارومیه.

میرتاج الدینی به همراه ۴۰ نفر از نمایندگان به وزیر اقتصاد: ترخیص بهنگام مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی در گمرکات.

میرتاج الدینی به همراه ۳۸ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصاد: لزوم اجرای آیین نامه وصول مطالبات معوقه و مشکوک الوصول موسسات اعتباری توسط بانک های خصوصی.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها