شرق: ائتلاف محسن رضایی و سعید محمد

کد خبر: 1054458

روزنامه اصلاح‌طلب شرق مدعی شد که ائتلافی بین محسن رضایی و سعید محمد در حال شکل‌گیری است.

شرق: ائتلاف محسن رضایی و سعید محمد

گروه سیاست سایت فردا – فضای سیاسی کشور پر است از خبر رسمی و غیر رسمی و البته شایعه. رسانه بعد از هر اظهارنظر و مشاهده هر نشانه‌ای چندین گمانه انتخاباتی ردیف کرده و سناریوهای مختلفی می‌نویسند. تازه‌ترین سناریو را اما روزنامه اصلاح‌طلب «شرق» درباره کاندیداهای اصولگرا نوشته است. 

این روزنامه اصلاح‌طلب در گزارش امروز خود که تیتر یک هم شده است، می‌نویسد: « کاملا مشخص است که محسن رضایی، عزمش را برای آمدن جزم کرده اما از آنجایی که در سیاست ایران باب شده بیشتر نامزدها تا روزهای آخر ماجرا را به تعارف برگزار کنند، قصدش را رسمی و علنی مطرح نمی‌کند بلکه در لفافه شاید و اگر و وعده‌های انتخاباتی می‌پیچد تا شاید هم امتیازات بیشتری برای آمدن دریافت کند و هم مردم را نسبت به خودش مشتاق‌تر کند! آن هم درحالی‌که برخی شنیده‌ها حاکی از این است که جریان اصولگرایی هم نسبت به آمدن او بی‌میل نیست و احتمال اجماع روی آقا محسن بالاخره بعد از نزدیک به دو دهه در آستانه شکل‌گیری است. حتی برخی اخبار حاکی از این است که ائتلافی میان او و سعید محمد درحال شکل‌گیری است به این صورت که فرمانده فعلی قرارگاه خاتم ذیل محسن رضایی قرار گیرد.»

روزنامه اصلاح‌طلب «اعتماد» اما کاندیداتوری محسن رضایی را آنقدر ها هم جدی تلقی نمی‌کند. این روزنامه تاکید سخنگوی جامعه روحانیت بر تداوم تلاش‌ها برای اجماع اصولگرایان را با مصاحبه محسن رضایی با باشگاه خبرنگاران که تلویحا کاندیداتوری خود را تایید کرده است، پیوند داده و نوشته است: « چه محسن رضایی کاندیدای انتخابات پیش‌رو باشد، چه نه؛ آنقدر گزینه کاندیداتوری روی میز جناح راست هست که آنها دست‌کم از این بابت مشکلی نداشته باشند. هر چند آنها برخلاف رقیب اصلاح‌طلب نه ‌تنها از این ناحیه نگرانی ندارند که برعکس دقیقا نگرانی‌شان همین است که به‌ دلیل تعدد کاندیداها و ناتوانی در اجماع‌سازی و معرفی کاندیدای واحد قافیه را به رقیب ببازند و بار دیگر با کابوس انتخابات 92 این‌ بار در تابستان 1400 مواجه شوند.»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها