احضارمسؤولان بورس به قوه قضائیه

کد خبر: 1054467

حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: در پی ارسال نامه نایب اول رئیس مجلس به رئیس قوه قضائیه، برخی از مدیران سازمان بورس برای پاسخگویی به سؤالات مطرح‌شده درباره علل سقوط شدید ارزش سهام بازار سرمایه در تابستان امسال به دستگاه قضا احضار شدند.

احضارمسؤولان بورس به قوه قضائیه

فرهیختگان: حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: در پی ارسال نامه نایب اول رئیس مجلس به رئیس قوه قضائیه، برخی از مدیران سازمان بورس برای پاسخگویی به سؤالات مطرح‌شده درباره علل سقوط شدید ارزش سهام بازار سرمایه در تابستان امسال به دستگاه قضا احضار شدند.

جمعی از نمایندگان کمیسیون اقتصادی مجلس گزارشی مستند از جزئیات تخلفات و ترک فعل‌های صورت گرفته در بازار سرمایه تهیه کردند؛ دربخشی از گزارش نمایندگان دخالت برخی از مقامات در بورس از عوامل سقوط ارزش سهام خریداری‌شده سهام‌داران خرد بیان‌شده است.

در حالی سقوط بیشتر بازار سرمایه، سلب اعتماد، سرخوردگی و نارضایتی عمومی را شاهد هستیم که پس از شروع ریزش بزرگ بازار برخی از مقامات ادعای حمایت عاجل و مستمر از بازار سرمایه و پایان ریزش را مطرح کرده بودند.

پس از شروع ریزش بزرگ بازار برخی از مقامات دولتی نظیر رییس دفتر رئیس‌جمهور، برخی از اعضای شورای عالی و هیأت‌مدیره بورس، وزیر اقتصاد در رسانه ملی و رسانه‌های گروهی با طرح ادعای حمایت عاجل و مستمر از بازار سرمایه و پایان ریزش، سرخوردگی و نارضایتی عمومی را رقم زدند.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها