یک احمدی‌نژادی دیگر نامزد شد

کد خبر: 1059096

«محمد عباسی» وزیر دولت نهم و دهم به صورت رسمی نامزدی خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کرد.

یک احمدی‌نژادی دیگر نامزد شد

گروه سیاست سایت فردا - «محمد عباسی» وزیر دولت نهم و دهم  به صورت رسمی نامزدی خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کرد.

 او پیش‌تر عضو هیات علمی و ریاست دانشگاه، نماینده مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون تلفیق، وزیر تعاون، وزیر ورزش و جوانان، مشاور رئیس جمهور در امور بین‌الملل و آمریکای لاتین و عضو هیات امناء بنیادمستضعفان بوده است.

محمد عباسی در نشست خبری صبح امروز، طی سخنانی اظهار داشت: یکی از چهره‌هایی هستم که از اول انقلاب در حوزه نظام ولایی حضور داشتم و فعالیت سیاسی خود را از حزب جمهوری اسلامی آغاز کردم. بنده یک کشاورززاده ساده هستم و کارم را از معلمی ساده شروع کردم و همه مدارک اجرایی را با طی سلسله مراتب گذراندم و در نهایت دو دوره وزارت در دولت‌های نهم و دهم را در کارنامه مدیریت خودم دارم.

وی افزود: همچنین با توجه به این‌ که‌ مشاور رئیس جمهور در آمریکای لاتین بودم به این واسطه با مقامات بسیاری از کشورها در ارتباط بودم.

عباسی گفت:  شاید در همه دوره ها ایران با چالش‌هایی مواجه بوده ولی امروز بویژه در مسئله اقتصادی و بحث مدیریتی مشکلات زیادی داریم که باید هرچه سریعتر ساماندهی شود. در همین راستا ما حاضریم دوشمان را زیر بار سخت مسئولیت بدهیم و ایفای نقش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بسترهای افتخارآفرین مردم‌سالاری ما این است که دیگران خود را عرضه می‌کنند تا مردم بهترین گزینه از نظرشان را برگزینند. با توجه به اینکه بنده همه زمینه های اجرایی ریز و درشت را تجربه کرده‌ام و سنگینی همه بخش های اجرایی از مدیریت شهرستانی تا استانی و بخش‌های مدیریتی ملی که امکانات و توان بودجه ای بالایی دارد را تجربه کرده ام، این عقیده را دارم که می‌توانم اوضاع فعلی کشور را ساماندهی کنیم. بنابراین به اندازه درک خودم احساس مسئولیت کردم و وارد عرصه رقابت ها شدم.

وزیر اسبق ورزش و جوانان درباره برخی خبرها مبنی بر دیدار انتخاباتی با احمدی نژاد گفت: دیداری با آقای احمدی نژاد نداشتم ولی خدمات دولت نهم و دهم در عرصه های خدمت رسانی را جزو افتخارات جمهوری اسلامی می‌دانم.

وی افزود: بنده شاید در بین همه کسانی که برای انتخابات ریاست جمهوری مطرح می شوند به بنده بیشتر بچسبد که مورد حمایت احمدی نژاد باشم با توجه به اینکه در دو دولت، وزیر ایشان بودم ولی با این حال دیداری تاکنون با ایشان نداشتم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها