ریابکوف: تمام تلاش خود را برای احیای برجام می کنیم

کد خبر: 1059258

معاون وزیر خارجه روسیه گفت که این کشور تمام تلاش‌ خود را برای یافتن راهکار قابل قبول در مورد احیای برجام بکار خواهد گرفت.

ریابکوف: تمام تلاش خود را برای احیای برجام می کنیم

خبرگزاری مهر: به نقل از اسپوتنیک، معاون وزیر خارجه روسیه گفت که این کشور تمام تلاش خود را برای یافتن راهکار قابل قبول در مورد احیای برجام بکار خواهد گرفت.

«سرگی ریابکوف» گفت: مسکو به عنوان یکی از اعضای برجام، تمام تلاش خود را برای ایجاد راه‌حل‌های مناسب به کار خواهد بست و تحقق این موضوع نیز نیازمند تلاش‌های زیادی است.

این در حالی است که نماینده ویژه روسیه در نهادهای بین المللی مستقر در وین هم اعلام کرد: نشست کمیسیون مشترک برجام موفقیت‌آمیز بود.

«میخائیل اولیانوف» نماینده ویژه روسیه در نهادهای بین المللی مستقر در وین، در پیامی توئیتری در خصوص هجدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام اعلام کرد: نشست کمیسیون مشترک برجام موفقیت‌آمیز بود.

نماینده ویژه روسیه در نهادهای بین المللی مستقر در وین در این خصوص نوشت: نشست کمیسیون مشترک برجام موفقیت‌آمیز بود. دو گروه در سطح کارشناسی (لغو تحریم‌ها و مسائل هسته‌ای) موظف شدند اقدامات ملموسی را که باید از سوی واشنگتن و تهران برای احیای کامل برجام اتخاذ شود، شناسایی کنند. این گروه‌ها بلافاصله آغاز به کار کردند.

گفتنی است که نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور معاونان و مدیران سیاسی وزرای امور خارجه ایران، آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه، چین و «انریکه مورا» به نمایندگی از «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه شنبه در وین آغاز شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها