جزئیات جلسه فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب

کد خبر: 1059575

سخنگوی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب از جلسه این فراکسیون در هفته آینده درباره راهکارهای تحقق شعار سال خبر داد.

جزئیات جلسه فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب

خبرگزاری تسنیم: مجتبی یوسفی سخنگوی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به جلسه اخیر هیئت رئیسه فراکسیون متبوعش، اظهار داشت:در این جلسه که با حضور آقای قالیباف برگزار شد برنامه‌های ماهانه فراکسیون تعیین شد و راهکارهای تاثیر گذاری فراکسیون در برنامه‌های مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد با دعوت از کارشناسان و مسئولان اجرایی در جلسات شورای مرکزی و مجمع عمومی فراکسیون موضوعات مهم ازجمله سند راهبردی همکاری 25 ساله ایران و چین و همچنین شعار سال و بررسی موانع و راهکارهای پشتیبانی از تولید در دستورکار فراکسیون قرار گیرد.

سخنگوی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب بیان کرد: بر همین اساس قرار است یکشنبه هفته آینده (22 فروردین ) جلسه شورای مرکزی با دستور کار شعار سال یعنی تولید و پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها برگزار شود.

یوسفی تصریح کرد: قرار است از کارشناسانی در حوزه تولید برای حضور در این جلسه دعوت به عمل آید و نقطه نظرات نمایندگان و اعضای فراکسیون در راستای تحقق شعار سوال نیز استماع شود تا در یک هم‌اندیشی بتوانیم اولویت‌های پیگیری شعار سال را داشته باشیم و در نهایت نقشه راه فراکسیون برای تحقق شعار سال تهیه و تدوین شود.

نماینده اهواز در مجلس خاطر نشان کرد: سند راهبردی 25 ساله ایران و چین نیز در جلسه مجمع عمومی فراکسیون در روز سه‌شنبه هفته جاری با حضور برخی کارشناسان و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بررسی شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها