هاشمی طبا: مهر دولت روحانی، مهر اصولگرایی است!

کد خبر: 1059724

هاشمی‌طبا نوشته است: دولت آقای روحانی هم دولتی اصولگراست و از اساس رگ و ریشه آقای روحانی در تشکلی همچون جامعه روحانیت مبارز است که دیگر در اصولگرا بودن این تشکل جای حرف‌وحدیثی نیست. مهر دولت آقای روحانی، مهر اصولگرایی است!

هاشمی طبا: مهر دولت روحانی، مهر اصولگرایی است!

کیهان:  روزنامه سازندگی در مطلبی به قلم سید مصطفی‌هاشمی طبا، فعال سیاسی اصلاح‌طلب به موضوع FATF پرداخت و نوشت: مشخصاً با فشارهای سیاسی و اظهار نظرهای اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مشخص نیست که مجمع این بار نیز در بررسی لوایح موسوم به FATF نتیجه متفاوتی ارائه بدهد اما امیدواریم که این اتفاق بیفتد و نسبت به دفعه پیش، پاسخ متفاوتی از مجمع شنیده شود چراکه اصرار بر این رویه هزینه‌های سیاسی و اقتصادی شدیدی دارد و شاهدیم که این موارد به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم چه اثری بر معیشت و وضعیت زندگی مردم دارد. در سال گذشته در ارتباط با تأثیر این مسئله بر خرید واکسن نیز صحبت‌هایی می‌شد و این روزها نیز درباره اهمیت حفظ و برقراری این ارتباط برای بهره‌برداری از تفاهم‌نامه ایران و چین صحبت‌هایی می‌شود.... با ادامه شرایط فعلی، رابطه بانکی ما حتی با چین و روسیه نیز قطع می‌شود.

هاشمی‌طبا که در انتخابات ریاست جمهوری (96) مقابل جریان اصولگرایی و از اردوگاه اصلاحات کاندید شده بود و نهایتاً به نفع روحانی کناره‌گیری کرد نوشته است: دولت آقای روحانی هم دولتی اصولگراست و از اساس رگ و ریشه آقای روحانی در تشکلی همچون جامعه روحانیت مبارز است که دیگر در اصولگرا بودن این تشکل جای حرف‌وحدیثی نیست. مهر دولت آقای روحانی، مهر اصولگرایی است!

مدتی است که مدعیان اصلاحات برای فرار از پاسخگویی و توجیه عملکرد ناکارآمد خود به بهانه‌هایی مانند FATF متوسل می‌شوند. آنها در حالی سعی می‌کنند که واکسن را به FATF ربط بدهند که پیش‌ازاین، وزیر بهداشت گفته بود «تأثیر FATF در تأمین واکسن کرونا جدی نیست» و در مورد سند همکاری ایران و چین نیز کارشناسان معتقدند این سند ربطی به لوایح FATF ندارد. مهدی صفری، سفیر اسبق ایران در چین چندی پیش در برنامه تلویزیونی با بیان اینکه همکاری بلندمدت با چین معطل تصویب FATF نیست، گفت: اگر شرط قبول کنوانسیون پالرمو و CFT توسط ایران برای اجرایی شدن قرارداد با چین وجود داشت، چین اصلاً این قرارداد را امضا نمی‌کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها