لاهوتی: رقابت در انتخابات بین اعتدالیون و اصول‌گرایان است

کد خبر: 1061393

مهرداد لاهوتی در خصوص فضای انتخاباتی ۱۴۰۰ در کشور گفت: فضای کشور را فضای کامل انتخاباتی نمی‌بینم یعنی ساکت و آرام حالا هر کسی برای خودش یک تحلیل‌های پشت پرده‌ای دارد، ولی فضای کشور انتخاباتی نیست.

لاهوتی: رقابت در انتخابات بین اعتدالیون و اصول‌گرایان است

خبرگزاری برنا: مهرداد لاهوتی، نماینده پیشین مجلس، در خصوص وضعیت انتخابات برای سال ۱۴۰۰ گفت: زمان ثبت نام هست اما فضای کشور فضای خاموشی است، کشور باید وارد فضای انتخاباتی شود و اگر هم دنبال مشارکت مردم هستیم باید شرایطی فراهم کرد که مردم اطمینان داشته باشند همه جریان‌های سیاسی و همه افراد در انتخابات، حضور دارند.

او افزود: باید تشکل‌های سیاسی و احزاب پای کار بیایند و وقت بیشتری برای با نشاط‌تر کردن و شاداب کردن جامعه بگذارند. اینکه من در خانه خودم بنشینم و بگویم من از حسین، حسن و جعفر گله دارم به این صورت کار درست نمی‌شود باید مردم بدانند که رایشان موثر است و می توانند حضور پیدا کنند و انتخاب درست‌تری داشته باشند.

لاهوتی خاطرنشان کرد: باید صداوسیما، رسانه‌ها و وزارت کشور همه تلاش کنند. فضای کشور را فضای کامل انتخاباتی نمی‌بینم یعنی ساکت و آرام حالا هر کسی برای خودش یک تحلیل‌های پشت پرده‌ای دارد، ولی فضای کشور انتخاباتی نیست.

او در پاسخ به این سوال که انتخابات ریاست‌جمهوری را چگونه پیش‌بینی می‌کنید و به کدام سمت می‌رویم، ادامه داد: تصور من این است که دور رقابت بین اعتدالیون و اصول‌گرایان است یعنی شاید یکی از دلایل که اصلاح‌طلبان وارد این داستان نشدند این بوده که فضا، فضایی است که رقابت بین اعتدالیون و اصول‌گرایان است حالا اصلاح‌طلبان اگر بخواهند حمایتی داشته باشند می توانند از یکی از کاندیداها حمایت داشته باشند ولی روی کاندیدا مشخص و شفاف تردید دارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها