نادری: هیات های نظارت بر انتخابات شوراها به هیچ فرد فاسدی رحم نخواهند کرد

کد خبر: 1061508

رئیس هیات عالی نظارت استان تهران گفت: از کلیه اعضای هیات های نظارت اکیدا می‌خواهیم به هیچ عنوان به افراد فاسد رحم نکنند تا شورای شهری سالم، جامع، کامل و در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل بشود.

نادری: هیات های نظارت بر انتخابات شوراها به هیچ فرد فاسدی رحم نخواهند کرد

خبرگزاری فارس: هشتمین جلسه  مشترک  اعضای هیات و ستاد نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان ری  و بخش های پنج گانه، به میزبانی هیأت نظارت بخش مرکزی با حضور احمد نادری نماینده محترم مردم تهران و رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر در استان تهران و جمعی از اعضای ستاد هیأت عالی نظارت برگزار گردید.  

 مجید زارعی رئیس هیأت نظارت شهرستان ری، در آغاز با اشاره به فعالیت هیأت نظارت ری گفت: در این مدت با هدف هم‌افزایی و هماهنگی بین اعضای ستاد شهرستان و بخش ها ۷ جلسه مشترک آموزشی برگزار شده است که در هر جلسه حدود ۶۰ نفر ازاعضای هیأت و ستاد بخش های ۵گانه حضور داشته اند.

 وی افزود: به جهت افزایش دانش انتخاباتی مردم  تا کنون با برگزاری دو نشست خبری با حضور ۲۰رسانه محلی شهرستان با سلایق مختلف سیاسی و همچنین به جهت همکاری با هیات اجرایی با حضور مستمر و موثر ۱۴جلسه بررسی پرونده های داوطلبین را داشته ایم. 

در ادامه احمد نادری رئیس هیات عالی نظارت استان تهران ضمن تاکید بر رعایت حق الناس و اینکه تایید صلاحیت ها حق نظام است اظهار داشت: تاکنون با رد صلاحیت های  ۱۰درصدی داوطلبین در هیأت های اجرایی مواجه بوده ایم و از کلیه اعضای هیات های نظارت اکیدا میخواهیم به هیچ عنوان به افراد فاسد رحم نکنند تا شورایی سالم، جامع، کامل و در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل بشود.

وی با اشاره تداخلات جغرافیایی بخش مرکزی شهرری  با شهر تهران، خبر از برگزاری جلسات مشترک بین رئیس هیأت نظارت شهر تهران و شهرستان ری در آینده ای نزدیک خبر داد.

در ادامه برنامه، سید علی یزدی خواه نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد به عملکرد ضعیف هیأت نظارت در دوره ی گذشته گفت: در دوره قبل با گردش مالی دو برابری شوراهای اسلامی نسبت به بودجه کل کشور روبرو بوده ایم.

سپس حجت الاسلام عبدالله شمس معاون حقوقی ستاد نظارت شهرستان به نمایندگی از معاونت های ستاد با اشاره به توانایی و تجربه چندین ساله اعضای هیأت نظارت شهرستان، گزارشی از بررسی تخلفات و فرایند تأییدصلاحیت داوطلبین ارائه نمودند. 

در ادامه مهدی بهرامی رئیس هیأت نظارت بخش فشافویه نیز  به نمایندگی از بخش های پنج گانه، اهم اقدامات انجام شده در سطح بخش ها را به صورت مشروح بیان کرد.

در پایان، تقی زاده معاون نظارت هیأت نظارت استان تهران ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات انجام شده در سطح شهرستان ری، از آماده سازی طرح پیش‌نویس دائمی شدن نظارت بر شوراهای اسلامی توسط هیأت نظارت خبر داد. 

وی افزود: از اعضای هیأت درخواست می کنیم چنانچه مصادیقی دارند که هیأت اجرایی علیرغم مستندات واصله از استعلام چهارگانه، عدم صلاحیت کاندیداها برایشان محرز شده لیکن عدم صلاحیت ایشان را اعلام ننموده و این امر را به هیأت نظارت محول می کنند، به هیأت عالی نظارت گزارش تا پیگیری های قضایی معمول گردد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها