سلیمی: نامزدهای انتخاباتی از رقیب هراسی دست بردارند

کد خبر: 1064290

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدهای انتخاباتی از دوقطبی سازی و رقیب هراسی دست بردارند و مردم مراقب باشند تا فریب وعده‌های پوچ انتخاباتی را نخورند.

سلیمی: نامزدهای انتخاباتی از رقیب هراسی دست بردارند

خبرگزاری مهر: حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی با تاکید بر ضرورت مشارکت بالا در انتخابات، گفت: هر چقدر مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، امنیت ملی کشور هم افزایش پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: این روزها می بینیم که برخی از اصلاح طلبان ادعایی را مطرح می‌کنند مبنی بر اینکه اگر میزان مشارکت مردم در انتخابات بالا باشد، آنان در انتخابات پیروز می شوند که باید بگویم این اظهارات صرفاً یک بلوف است.

عضو هیئت رئیسه مجلس متذکر شد: موید این مسئله آن است که بالاترین مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ اتفاق افتاد و اصلاح‌طلبان هم شکست بسیار سختی در آن انتخابات متحمل شدند.

سلیمی تاکید کرد: ما به دنبال مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ هستیم و فارغ از اینکه چه کسی در این انتخابات رأی بیاورد و پیروز شود، میزان مشارکت بالای مردم در انتخابات باعث ایجاد یک کمربند قوی امنیتی، دور کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم هم باید دقت کنند تا فریب وعده های کاندیداهای انتخاباتی را نخورند، اظهار داشت: مردم فریب وعده های پوچ انتخاباتی را نخورند چرا که در انتخابات قبلی دیدیم که رئیس جمهور فعلی به مردم وعده داد اگر من رأی بیاورم، چنان گشایشی از لحاظ اقتصادی در کشور ایجاد می‌کنم‌ که مردم حتی به یارانه خود هم احتیاج نداشته باشند اما در عمل دیدیم که اینگونه نشد و کشور از لحاظ اقتصادی به وضعیت بسیار سختی رسید.

نماینده مردم محلات در مجلس با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخاباتی از دو قطبی سازی و رقیب هراسی دست بردارند، گفت: در انتخابات قبلی دیدیم که برخی از کاندیداهای انتخاباتی برای پیروزی خود در انتخابات رقیب خود را تخریب می‌کردند و می‌گفتند اگر رقیب ما در انتخابات پیروز شود، تورم کشور افسارگسیخته می‌شود و بر این اساس، مردم مراقب باشند تا در تله رقیب هراسی برخی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گرفتار نشوند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها