متکی: لاریجانی کاندیدای ما نیست

کد خبر: 1064316

سخنگوی شورای وحدت با بیان اینکه گزینه قطعی این شورا برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو رئیسی است، گفت:لاریجانی کاندیدای این شورا نیست.

متکی:  لاریجانی کاندیدای ما نیست

خبرگزاری تسنیم: منوچهرمتکی سخنگوی شورا وحدت در گفتگویی با بیان اینکه گزینه قطعی این شورا برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو حجت الاسلام رئیسی است، گفت: ما در شورای وحدت به این جمع بندی رسیده ایم که آقای رئیسی کاندیدای اصلح ریاست جمهوری هستند و امیدواریم به زودی از زبان خود وی اعلام کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 را بشنویم و شاهد ثبت نام او باشیم.

وی در ادامه با اشاره به خط تخریبی و تبلیغاتی برخی از افراد و گروه های خاص که یک‌ دروغ را در رسانه ها و کانال های خبری تکرار می کنند، ادامه داد: با آغاز فعالیت های سیاسی تشکیلاتی شورای وحدت در کلیپ ها وبیانیه های خود القا نمودند که

کاندیدای این شورا آقای لاریجانی است.اینک برای آخرین بار ضمن تکذیب این دروغ بزرگ و باحفظ احترام آقای لاریجانی اعلام می دارد وی تحت هیچ شرایطی نامزد شورای وحدت برای انتخابات ریاست جمهوری نیست.

سخنگوی شورای وحدت تصریح کرد: امید است کسانی که هنوز دستور پخش کلیپ های دروغین را می دهند متنبه شده و مسیر همدلی و هم افزایی را درپیش گیرند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها