حال و هوایی ضد صهیونیستی تهران در روز جهانی قدس

کد خبر: 1064813

امسال به دلیل شیوع کرونا روز جهانی قدس در تهران متفاوت‌تر از سنوات گذشته برگزار می‌شود و مراسم‌های نمادینی از جمله اهتزاز پرچم فلسطین و به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی در کنار فعالیت‌های فرهنگی مختلف، در مناطق مختلف پایتخت به اجرا آمده است.

حال و هوایی ضد صهیونیستی تهران در روز جهانی قدس

خبرگزاری ایسنا: همزمان با آخـریـن جمعه مـاه مبـارک رمـضان مراسم بزرگداشت روز جـهانـی قـدس از ســاعـت 10:00 صــبح در تهران آغاز شده و میـادیـن بزرگ شـهر و مسیرهای اصلی پایتخت شاهد برپایی مراسم‌های ویژه در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و تاکید بر لزوم آزادی قدس اشغالی است.

مراسم امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا بنا بر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا بدون حضور جمعیت و صرفاً با برپایی برنامه‌های ویژه از جمله پخش سرودهای انقلابی و مقاومت، بر افراشته شدن پرچم فلسطین، به آتش کشیدن پرچم‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا و توزیع اقلام فرهنگی-تبلیغاتی برگزار شده است.

فضای شهر تهران در همبستگی مردم کشورمان با مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم اشغالگر قدس با نصب بنرها، پوسترها و پرچم‌های ضدصهیونیستی از میدان امام حسین علیه السلام تا میدان آزادی که هرساله در این روز مملو از جمعیت راهپیمایان بود، تزیین شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها