ضرغامی به شورای وحدت تمکین نمی‌کند

کد خبر: 1065398

متکی گفت: برخی گفتند ما مستقل هستیم و نمی خواهیم به این ساز و کار تمکین کنیم از جمله آقای ضرغامی.

ضرغامی به شورای وحدت تمکین نمی‌کند

گروه سیاست سایت فردا – عزت الله ضرغامی از جمله نامزدهای اصولگرایی است که خودش را مستقل نمی‌داند. از اول هم گفته بود که نه اصولگراست و نه اصلاح‌طلب. رنگش را خاکستری اعلام کرد و مدعی شد که از روی نیمکت بلند شده تا با انجام خلاف هرآنچه که روحانی انجام داده است، کشور را سامان دهد.

اینکه رجل سیاسی به حساب می‌آید یا خیر، از پشتوان رای کافی برخوردار است یا خیر، بدون حمایت اصولگرایان به جایی می‌رسد یا خیر و ... به زودی معلوم می‌شود اما آنچه تا اینجا معلوم است این است که ضرغامی بنا ندارد زیر چتر شورای وحدت قرار گرفته و بعد هم به نفع گزینه اجماعی که احتمالا رئیسی است کنار بکشد. او آمده که رقابت کند و خودی نشان دهد. 

شاهدنش نیز آنکه امروز منوچهر متکی، سخنگوی شورای وحدت گفت: برخی تماس گرفتند برخی نامه نوشتند و ما هم کارگروه برنامه ریزی شورای وحدت و کارگروه بررسی تیم نامزدها را داریم که جلساتی دارند و بررسی می شود و شروع به کار می کنیم. همه افراد موافقت نکرده اند برخی اعلام موافقت کردند و برخی گفتند ما مستقل هستیم و نمی خواهیم به این ساز و کار تمکین کنیم از جمله آقای ضرغامی که می خواهند مستقل باشند و ما هم به نظر او احترام می گذاریم و برخی هنوز جواب نداده اند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها