بیانیه دو مرجع تقلید در رابطه با جنایات اخیر رژیم صهیونیستی

کد خبر: 1067890

مرجع تقلید شیعیان گفت: رژیم صهیونیستی در سایه سکوت مجامع بین المللی، شورای امنیت و دیگر مدعیان حقوق بشر با به خاک و خون کشیدن مردان، زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی، برگ دیگری از خوی وحشیگری خود را نشان داد.

بیانیه دو مرجع تقلید در رابطه با جنایات اخیر رژیم صهیونیستی

خبرگزاری تسنیم:  آیت الله مکارم شیرازی در رابطه با جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و مقاومت رزمندگان فلسطینی پیامی صادر کردند.

متن پیام مرجع تقلید شیعیان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَقَاتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَکُمْ

بار دیگر رژیم سفّاک صهیونیستی در سایه سکوت مجامع بین المللی، شورای امنیت و دیگر مدعیان حقوق بشر با به خاک و خون کشیدن مردان، زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی، برگ دیگری از خوی وحشیگری خود را نشان داد.

اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایات و ابراز همدردی با خانواده شهدا، مجروحان و آوارگان، بر همت رزمندگان دلیر فلسطینی درود می‌فرستم و رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌ها را از خداوند متعال مسألت دارم.

 

 آیت‌الله نوری همدانی: مسلمانان به کمک مردم مظلوم فلسطین بشتابند

مرجع تقلید شیعیان گفت: مسلمانان نسبت به جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی واکنش صریح و جدی نشان داده و به کمک مردم مظلوم فلسطین بشتابند.

آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید شیعیان در محکومیت جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی و در حمایت از مقاومت مشروع و شجاعانه ملت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست، پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

این روز‌ها جهان شاهد حوادثی است که قلب هر انسان آزاده‌ای را می‌آزارد. حملات مداوم رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه باعث تأسف و تألم است.

بی شک این جنایت خونین با پشتیبانی استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایتکار و هم پیمانان اروپایی او و با کمک و یا سکوت بعضی از کشور‌های عربی و اسلامی منطقه در حال وقوع است و سکوت مجامع بین‌المللی و حقوق بشری نیز، بر سنگینی این جنایت افزوده است.

بر این اساس لازم است ملت‌ها، خصوصاً مسلمانان، از حکومت‌های خود مطالبه گری نموده تا وارد عرصه شوند و از حقوق ملت مظلوم فلسطین دفاع کنند و سرنوشت آنان را به خودشان بسپارند و به استمرار این رژیم غاصب و جعلی پایان دهند.

امروز مسلمانان لازم است به هر کیفیت، برای نابودی صهیونیست تلاش کنند. تردیدی نداریم به حول قوه الهی وعده پروردگار متعال محقق خواهد شد (سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ) و به فرموده رهبر معظم انقلاب در قدس شریف، که قلب تپنده جهان اسلام است نماز خواهیم خواند. انشاالله

اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایات، از تمام مسلمانان خصوصاً سازمان‌های اسلامی می‌خواهم نسبت به این موضوع واکنش صریح و جدی نشان داده و به کمک مردم مظلوم فلسطین بشتابند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها