ابوترابی: نامزدها مسابقه شعار و وعده را متوقف کنند

کد خبر: 1071984

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب، وعده‌ها را آفت انتخابات خوانده و از نامزدها خواست مسابقه شعار و وعده دادن را متوقف کنند.

ابوترابی: نامزدها مسابقه شعار و وعده را متوقف کنند

مهر: ابوالفضل ابوترابی در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نامزدهای انتخاباتی نباید وعده‌های غیرقابل تحقق بدهند، گفت: یکی از مسائلی که موجب می‌شود انتظارات مردم بالا برود و مسئولان را دروغگو خطاب کنند، دادن وعده‌های غیرقابل تحقق در فضای انتخابات است.

نماینده مردم نجف آباد در تشریح آفت‌های وعده‌های انتخاباتی گفت: عدم تحقق وعده‌های انتخاباتی موجب سلب اعتماد مردم می‌شود. وعده‌ها در میدان رقابت انتخابات به حالت کورس و مسابقه رسیده که هر نامزدی که وعده‌ای می‌دهد، نامزد بعدی سعی می‌کند وعده بزرگ‌تری بدهد تا آرای مردم را جلب کند.

وی تأکید کرد: این امر موجب شده انتظارات افکار عمومی به شدت افزایش یابد. وعده‌ها تبدیل به مسابقه‌ای برای کسب رأی شده، نامزدها به جای اینکه برنامه‌های خود را ارائه کنند، شعار می‌دهند.

ابوترابی با بیان اینکه وعده‌ها و شعارهای انتخاباتی باید جای خود را به ارائه برنامه از سوی نامزدها بدهد، گفت: این وعده‌ها کشور را دچار تنش می‌کند. نامزدها مسابقه شعار و وعده دادن را متوقف کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها