آیت الله رئیسی: حلقه مفقوده، مدیریت کارآمد جهادی است

کد خبر: 1072581

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در مدت کوتاه حضور در دستگاه قضا، به قدر تمام روسای قوه قضائیه بعد انقلاب به اقصی نقاط کشور سفر کردم؛ حلقه مفقوده مدیریت کارآمد جهادی است.

آیت الله رئیسی: حلقه مفقوده، مدیریت کارآمد جهادی است

فارس: آیت الله سیدابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در جمع صدها نفری علمای اهل سنت اقصی نقاط کشور اظهار داشت: وضع معیشتی مردم قابل قبول نیست و مشکل فقر، مردم را رنج می‌دهد. 

وی با بیان اینکه مشکل کسب و کار و نبود ثبات در بازار و اقتصاد به نحوی که زندگی مردم قابل پیش بینی نیست و باید اقتصاد قابل پیش بینی باشد گفت: نه فقط معیشت بلکه اعتماد مردم که پشتوانه هردولت است آسیب دیده است.

وی ضمن تاکید بر اینکه یک رنج مشترک داریم و دین مارا کنار هم قرار داده است اظهار داشت: مردم کمبودها را می فهمند ولی تبعیص را نمی پسندند و آنچه قطعی است این است که هزار سال شیعه و سنی کنار هم زندگی می کنند و سیزده هزار شهیدان اهل سنت در کنار شهدای شیعه از این کشور صیانت کرده اند و نفس واحدی هستند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ضمن تاکید بر اینکه نقطه محوری در این کشور و در ایجاد تحول عدالت است، تصریح کرد: تحول ضروری است و باید حتما شرایط فعلی را متحول کنیم و شرایط فعلی در وضع کار و زندگی مرد قابل قبول نیست. محور تحول اجرای عدالت خواهد بود و هرجا بی عدالتی است باید مورد تجدید نظر قرار گیرد و تبعیض های گویشی و منطقه اهل سنت و شیعه پسندیده نیست و باید حقیقتا توزیع ظرفیت در کشور شود.

رئیسی با بیان اینکه اگر دانشگاه نسبت به تربیت نیروی انسانی اقدام می‌کند باید زمینه اشتغال و افزایش بهره وری در کار دیده شود تصریح کرد: اگر در کنار دادن فوق لیسانس و لیسانس اشتغال ایجاد نشود به مساجد مراجعه می‌کنند و جویای کار هستند.

وی افزود: در این مدت کوتاه به قدر تمام روسای قوه قضائیه بعد انقلاب در بخش های مختلف کشور سفر کرده‌ام و امروز ظرفیت‌های مهم اقتصادی زیادی در کشور است و حلقه مفقوده مدیریت کارآمد جهادی است تا این ظرفیت‌ها را به کار بگیرد تا هیچ کسی اعم از شیعه و سنی و بلوچ و کرد و ترک محزون نباشند که چرا کار نیست. 

وی با بیان اینکه برای هر ایرانی ایرانی بودن کافی است تا از همه حقوق شهروندی برخوردار باشد تا همه حقوقش تامین شود و حق برای مردم و تکلیف برای دولت است، بیان داشت: در کشور شهروند درجه یک و دو نداریم و همه شهروند درجه یک هستم و این حقی است که خدا و قانون اساسی و خود ایرانی بودن برای هر ایرانی قرار داده است. 

رئیسی با تاکید بر اینکه عدالت بدون مردم سالاری دینی امکان پذیر نیست و عدالت مردم سالاری می خواهد و می طلبد کسی بی لکنت زبان حقش را بیان کند و حقش داده شود، اظهار داشت: به دوستان دادگسترب می‌گویم به کسی که که با زبان محلی می آید و نه اطلاعات دارد و نه پول دارد وکیل بگیرد آرام ننشست تا حقش گرفته شود. 

ادامه دارد...

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها