قاضی زاده هاشمی: شهرستان‌ها به پایتخت تبدیل می‌شوند

کد خبر: 1072833

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تغییر کاربری و ویلاسازی ها را معضل اصلی استان مازندران بیان کرد و گفت: واردات بی رویه محصولات استان را تهدید می کند.

قاضی زاده هاشمی: شهرستان‌ها به پایتخت تبدیل می‌شوند

خبرگزاری مهر: امیرحسین قاضی زاده هاشمی در سخنان انتخاباتی در شبکه استانی با بیان اینکه مازندران استانی بزرگی بوده که تمامی مزیت‌های کشور را داراست، افزود: عدم کفایت درآمد برای معیشت، اشتغال و بیکاری، گرانی‌ها دغدغه ذهنی ما است و چندسالی با جمعی از جوانان با تجربه و اندیشمند و با طرح گام دوم، ایجاد تمدن ایرانی و اسلامی تلاش‌های جدی انجام دادیم.

وی افزود: مشکل فقط در روی کاربودن این یا آن جناج نیست بلکه با هر دولت ۲۷۵ اتوبوس مدیر می‌آید و می‌رود و در حال حاضر مسئله این آدم‌ها نیستند بلکه از این منظر که حاشیه سازی می‌کنند، مسئله است.

وی مسئله اصلی را نوع حکمرانی و نگاه به مردم در اداره کشور دانست و افزود: به محض اینکه انتخابات تمام می‌شود انگار تمامی اختیارات عالم به مدیران واگذار می‌شود و دولت‌های ضد مردمی بدون توجه به منافع مردمی از جمله مشکلات است.

قاضی زاده هاشمی یادآور شد: مدل حکمرانی جدیدی را طراحی کردیم تا امور به مردم واگذار شود و متأسفانه همه اختیارات کشور را به پایتخت و تهران واگذار کردیم.

شهرستان‌ها به پایتخت تبدیل می‌شوند

این نامزد انتخابات گفت: در طراحی دولت ما تمامی شهرستان‌ها به پایتخت تبدیل خواهند شد و دولت اختیارات اجرایی را به فرمانداران شهرستان‌ها تفویض می‌کند و همه اختیارات هیئت وزیران را به فرمانداران و آنها را پاسخگو می‌کنیم.

وی ادامه داد: اگر یک سوم مردم از مسئولان ناراضی باشند، توسط دولت عزل می‌شوند زیرا رضایت مردم اصلی ترین وظیفه مسئولان است و اگر مسئولی نتواند رضایت مردم را جلب کند، مسئول عزل می‌شود.

وی با اظهار اینکه هلند از محصولات کشاورزی ۸۰ میلیارد دلار درآمد درآمد دارد، گفت: مازندران می‌تواند با توجه به منابع آبی و اقلیمی این درآمد را کسب کند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به معضل تغییر کاربری و ویلاسازی در استان مازندران، اظهار داشت: مردم از قیمت گذاری نامطلوب محصولات کشاورزی از جمله گندم و برنج گلایه مند هستند و واردات برنج خارجی نیز مشکلاتی ایجاد کرده است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری واردات بی رویه برنج را ضربه‌ای تولیدات کشاورزی دانست و گفت: سرمایه گذاری صنعتی در استان مازندران با عنوان آلاینده بودن کم است و مازندران می‌تواند یکی از مراکز بکارگیری صنایع پاک باشد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: مازندران دروازه ورود ایران از شمال است و می‌تواند ارتباطات تجاری با کشورهای حاشیه ایجاد کند و بسیاری از کشورهای حاشیه خزر نیازمند محصولات هستند.

وی با عنوان اینکه دولت سلام، دولت گفتگو است، هدف اصلی کارگزاران را حفظ کرامت، پاسخگویی مردم بیان کرد و گفت: اگر هیچ اقدام بازدارنده قوی نباشد در خدمات رسانی با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی ساخت ایران جدید و قدرتمند با رویکرد و روش جدید را نیازمند همدلی مردم دانست و گفت: دولت سلام به همه و آینده، اقوام و مذاهب، اصناف و جنسیت‌های مختلف سلام می‌گوید.

قاضی زاده هاشمی، دولت سلامت به بی توجهی به مردم والسلام خواهد گفت و شبانه روزی تلاش می‌کند تا ایران را به نقطه مطلوب برساند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها