واکنش واعظی به اظهارات نامزدهای انتخاباتی

کد خبر: 1072867

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری اظهار کرد: ‌این حجم از تخریب و تخطئه نسبت به دولتی که -به پشتیبانی ملت- در برابر دشوارترین بحران‌های تاریخ پس از انقلاب ایستادگی کرد، اگرچه در عزم و اراده دولتمردان تاثیری ندارد اما حتما بدعتی نامبارک در سپهر سیاسی کشور است؛ بدعتی که روزی دامن بدعت‌گذاران را هم خواهد گرفت.

واکنش واعظی به اظهارات نامزدهای انتخاباتی

 ایسنا: محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«انتخابات تجلی مردم‌سالاری و تبلور اراده مردم در حکمرانی است. زیبنده نیست نامزدهای انتخابات آن را تبدیل به فستیوال سیاه‌نمایی و القای ناکارآمدی نظام تبدیل کنند. مردم مشکلات ناشی از جنگ اقتصادی و همه‌گیری کرونا را می‌دانند، چهار سال اول مسئولیت این دولت را نیز به خوبی یادشان هست.

‌نامزدهای انتخابات به جای تخریب دولت و سیاه‌نمایی علیه همه دستاوردهای کشور،‌ شایسته است که برنامه‌ها و دیدگاه‌های واقعی خود را -درباره موضوعاتی همچون ‎برجام، فضای مجازی، زنان، ‎اقوام، ‎اقلیت‌ها و ...- با صداقت به مردم بگویند.

‌این حجم از تخریب و تخطئه نسبت به دولتی که -به پشتیبانی ملت- در برابر دشوارترین بحران‌های تاریخ پس از انقلاب ایستادگی کرد، اگرچه در عزم و اراده دولتمردان تاثیری ندارد اما حتما بدعتی نامبارک در سپهر سیاسی کشور است. بدعتی که روزی دامن بدعت‌گذاران را هم خواهد گرفت.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها