تا آخر انتخابات در صحنه می‌مانم

کد خبر: 1073154

قاضی‌زاده هاشمی قصد کناره‌گیری ندارد و این می‌تواند شروعی برای ماندنی شدن نامزدهایی باشد که تا دیروز پوششی تلقی می‌شدند.

تا آخر انتخابات در صحنه می‌مانم

گروه سیاست سایت فردا - امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی را از جمله نامزدهای غیرجدی و پوششی در این انتخابات به حساب می‌آوردند. فیلم‌های تبلیغاتی وی نیز به اندازه‌ای بد و پرحاشیه بود که تصور شد کار او تمام است. نظرسنجی‌های نیز تا کنون حاکی از بهبود وضعیت یا وضعیت قابل اعتنای او نیست. خودش نیز در مناظرات عملکرد قابل اعتنایی نداشت و غیر از اشاره به جوانی برای جلب توجه بیشتر کاری نکرد. با همه این‌ها قصد ماندن در رقابت‌ها و عدم انصراف را دارد! جالب آنکه برخی نیز او را پدیده انتخابات معرفی می‌کنند!

قاضی زاده هاشمی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در توئیتر خود نوشت : «میدان را باز کنید می خواهیم ایران جدید بسازیم.  بر اساس وظیفه شرعی و با تکیه بر اعتماد مردم و توجه به مطالبات و لطف گسترده هموطنان که پس از مناظره ها شاهد هستیم به لطف الهی تا آخر انتخابات در صحنه خواهم بود، پیش به سوی دولت سلام.» 

ماندن او شاید اثری در نتیجه انتخابات و حتی میزان رای نامزدهای دیگر نداشته باشد اما حتما راه را برای ماندگار شدن دیگرانی که رای‌ آنان اثرگذارتر است، باز می‌کند.

گفتنی است، کانال تلگرایم خبر فوری که این روزها در بی‌طرفی اخبارش تردیدهایی وجود دارد، قاضی‌زاده هاشمی را پدیده انتخابات خوانده و نوشته است: «قاضی زاده هاشمی به عنوان جوانترین کاندیدای این دوره انتخابات از مناظره اول توانسته با بیشترین پاسخ مرتبط به سوالات، ارائه برنامه و راهکار با بیانی مناسب، همراه با متانت و ادب و دوری از تنش و درگیری های کاذبی که به ضرر کشور است مدلی جدید را در مناظرات ارائه کند و مردمی که خسته از وضع موجود، درگیری و تنش بین مسئولین هستند، طبق نظرسنجیها بسیار به این سبک مناظره علاقه نشان دادند.»

این مطلب می‌افزاید: «قاضی زاده بدون اینکه از سبد رای سایر کاندیداهای جبهه انقلاب به نفع خود بکاهد آراء سرگردان و خفته اقشار مختلف را به سوی خود جلب کرده است به شکلی که در مناظره دوم و سوم سایر نامزدها به این سبک از مناظره روی آوردند، بدین جهت می توان او را پدیده مناظرات نامید.»

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها