رئیسی: فقر محصول بی عدالتی است

کد خبر: 1074139

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه همکاران من از طیف های مختلف خواهند بود نه از گروه و جناح خاصی، گفت: شایسته سالاری در دستور کار من خواهد بود تا گره را از کار مردم باز کنیم.

رئیسی: فقر محصول بی عدالتی است

خبرگزاری فارس: آیت اله سیدابراهیم ریسی شامگاه امروز با حضور در مقبره الشعرای تبریز بصورت زنده با مردم به گفت و گو پرداخت. 

رییسی با بیان اینکه مردم تبریز بسیار استقبال گرمی کردند و من را شرمنده کردند، گفت: در این مقبره الشعرا خواستم نکاتی را بگویم و آن اینکه از یک مقطع مهم تاریخی گذر می کنیم که باید نقش آفرینی کنیم.

وی خطاب به مردم و جوانان با بیان اینکه میدانم که اعتماد و امیدتان دچار آسیب شده است و من هرجا بوده ام سعی کردم با مردم درست صحبت کنم، گفت: در هیچ دوره از مسئولیتم جدا از مردم نبوده ام و هر کس با من کار کرده است شرط اولین این بوده که باید مردمی باشد و این مردمی بودن نباید شعاری و تشریفاتی باشد بلکه باید مردم را دوست داشته باشد.

این کاندیدای ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه آدم اگر از درد مردم دردش نگیرد به خودش شک کند، گفت:  می توان گره ها را باز کرد و این کشور کم نیروی کارآمد ندارد. 

وی تاکید کرد: همکاران من از طیف های مختلف خواهند بود نه از گروه و جناح خاصی، و شایسته سالاری در دستور کار من خواهد بود تا گره را از کار مردم باز کنیم. 

رئیسی با بیان اینکه کسانی که دنبال فساد و رانت هستند دستشان قطع خواهد شد و روش من بی رودربایستی هست و رعایت اصحاب قدرت و ثروت و فلان جناح را نمی کنم، گفت: فقر برای جامعه برخوردار پسندیده نیست و فقر محصول بی عدالتی است و مبارزه با فقر و فساد در دستور کار دولت مردمی خواهد بود و من پای کار مردم هستم و متلک و بدگویی من را از میدان به در نمی کند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید دولتی به پشتوانه مردم مقتدر و عمل با وعده ها روی کار بیاید و باید صادق القول بود، گفت: ما خود را مسئول می‌دانیم و با این تعهد کار را دنبال میکنیم و مردم باید حس کنند ظرفیت‌های کشور عادلانه بین مردم تقسیم شده است و هر کس شناسنامه ایرانی دارد برای تضمین حقوق شهروندی اش کافی هست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها