توصیه «محسن مهرعلیزاده» به منتخب مردم

کد خبر: 1074443

نامزد انتخابات ریاست جمهوری که پیش از این انصراف خود را از ادامه رقابت‌ها اعلام کرده بود، با حضور در حسینیه جماران رأی خود را به صندوق انداخت.

توصیه «محسن مهرعلیزاده» به منتخب مردم

 مهر: محسن مهرعلیزاده صبح امروز(جمعه) با حضور در شعبه اخذ رأی واقع در حسینیه جماران رأی خود را به صندوق انداخت.

وی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که توصیه شما به منتخب مردم چیست؟، گفت: توصیه اولم آن است که به فکر معیشت مردم باشد و برنامه ریزی های دقیقی بری توسعه اقتصادی کشور داشته باشد. در فضای داخلی و بین‌المللی تنش ها را از بین ببرد و کاری کند جمهوری اسلامی ایران با آن عزتی که در دنیا دارد به عنوان یکی از کشورهای مطرح دنیا باقی بماند و تمام امکانات و انرژی های، جوانان و بزرگترها را در جهت سازندگی کشور به کار گیرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: مهمتر آن که به مردم نباید سختگیری شود و بپذیرد مردم باید در زندگی راحت و در انتخاب هایشان آزاد باشند و باید زندگی برازنده یک ایرانی سرافراز را داشته باشند.

مهرعلیزاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر کاندیدای مورد نظر شما رای نیاورد اولین واکنش شما به جناح مقابل چه خواهد بود؟، گفت: من به وی تبریک  و خسته نباشید خواهم گفت و آرزوی موفقیت برای او می کنم.

وی خطاب به افرادی که پای صندوق رای نمی‌آیند، گفت: من به آنها خواهم گفت جمهوریت نظام بسیار ارزشمند است و سعی کنید با حضورتان جمهوریت نظام جمهوری اسلامی را حفظ کنید و از حق قانونی خود برای نجات کشور استفاده کنید.

این فعال سیاسی در پاسخ به اینکه برخی در فضای مجازی با قسمت هایی از مناظره شوخی می کنند، آیا دیده‌اید یا خیر، گفت: ندیدم اما معمولا این گونه است که از کوچکترین پلک زدن یا نزدن ، عدد گفتن و نگفتن ایراد می گیرند و شوخی می کنند این هم جزء عوامل نشاط انتخابات است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها