واکنش نماینده چابهار به افزایش مشکوک قیمت‌ کالاهای اساسی

کد خبر: 1083614

نماینده چابهار در مجلس با بیان اینکه آقای روحانی می‌کوشد تا سرزمین سوخته را با گرانی کالاهای در روزهای پایانی دولتش تحویل آقای رئیسی بدهد، گفت: این گرانی‌ها به هیچ وجه توجیه اقتصادی ندارد و عده‌ای می‌خواهند در جامعه التهاب ایجاد کنند.

واکنش نماینده چابهار به افزایش مشکوک قیمت‌ کالاهای اساسی

معین الدین سعیدی نماینده چابهار در مجلس شورای اسلام درباره افزایش مشکوک قیمت‌ کالاهای اساسی در روزهای پایانی دولت دوازدهم اظهار داشت: متأسفانه هرگاه که آقای روحانی به موضوعی اشاره کرده‌اند متوجه شده‌ایم که او به دنبال نقطه‌زنی است و قرار است اتفاقاتی ناگواری در آن حوزه رخ دهد.

نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در برخی اجناس و کالاها مانند سیمان و آهن که کمبود تولید در کشور نداریم شاهد افزایش قیمت سرسام‌آور آن هستیم که به هیچ وجه پذیرفتنی نیست البته ما در زمینه برخی کالاهای استراتژیک هم دچار کمبود هستیم.

سعیدی اظهار داشت: آقای روحانی می‌کوشد تا سرزمین سوخته را تحویل آقای رئیسی و دولت سیزدهم بدهند، گفت: برخی نمایندگان پیش‌بینی تورم 70 درصدی را دارند.

وی افزود: بیان اینکه گرانی‌های اجناس و کالاهای اساسی به هیچ وجه توجیه اقتصادی ندارد و گویا عده‌ای در دولت آقای روحانی بنا دارند تا در جامعه التهاب ایجاد کنند.

نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش سرسام‌آور قیمت مرغ و تخم‌مرغ، نهاده‌های دامی، نان، روغن، لبنیات به هیچ توجیه عقلانی ندارد. البته مجلس هم باید کوشش کند به وظیفه نظارتی خود عمل کرده و بکوشیم اولویت‌های اصلی جامعه مانند گرانی و معیشت و اقتصاد را مدنظر خود قرار دهیم./ فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها