انتظار یک اصلاح طلب از شعار فراجناحی رئیس جمهور

کد خبر: 1087214

یک‌فعال سیاسی اصلاح طلب معتقد است که عمل به شعار فراجناحی طرح شده توسط رئیس جمهور و تمسک به نخبگان ،کارشناسان و اداره علمی کشور می‌تواند، بستر نجات و سعادت را مهیا کند.

انتظار یک اصلاح طلب از شعار فراجناحی رئیس جمهور

غلامرضا انصاری ظهار کرد:موفقیت در اداره علمی و حل مشکلات در چارچوب برنامه‌های مدون تدوین شده جزء اصول اصلی دولت داری در عصر مدرن است.

وی گفت: ریشه اصلی جمهوری اسلامی که جمهوریت و اسلامیت ، آن را متبلور نموده ،خواست و اراده مردم است ،که در جهان امروز تعریف خود را به نمایش گذاشته است و شامل حق انتخاب، نظارت و برکناری حاکمان در عالی ترین و پایین ترین سطوح ،آزادی بیان،اندیشه و داشتن رفاه اجتماعی ، سطح قابل قبولی از رشد اقتصادی ،حق اقامه دعوا و انتظار از قضاوت عادلانه و اجرای آن و حفظ کرامت و منزلت انسانی و اجتماعی است.

وی گفت: یکی ازشعار اصلی آقای رئیسی ،مبارزه جدی با فساد است .قطعاً مبارزه با فساد در چارچوب سازمان‌های رسمی و حکومتی غیر ممکن است و باید احزاب سیاسی وقدرتمند را در بسترجامعه مهیا کرد و رشد انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد را گسترش داد، آزادی بیان و پس از بیان را به صورت جدی محقق ، و امکان رشد و بالندگی رسانه‌ها و دسترسی آزاد به آن را ایجاد کرد.

وی ادامه داد: از این طریق است که ریشه فسادخشکانده می شود.در غیر اینصورت مبارزه بافساد به صورت شعاری جذاب و غیر قابل تحقق درخاطره ملت، ماندگارخواهدبود.

این فعال سیاسی گفت: عمل به شعار فراجناحی طرح شده توسط جناب آقای رئیسی و تمسک به نخبگان، کارشناسان و اداره علمی کشور می‌تواند، بستر نجات و سعادت کشور را مهیا کند، و این انتظار بحقی است که دلسوزان سیاسی از رئیس دولت جدید خواهند داشت./ ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها