علیپور: وزیر پیشنهادی دغدغه های خود را بیان کرده اما برنامه عملیاتی ارائه نداد

کد خبر: 1089900

نماینده مردم ماکو در مجلس گفت: سوابق و تحصیلات وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی تناسبی با این وزارتخانه ندارد.

علیپور: وزیر پیشنهادی دغدغه های خود را بیان کرده اما برنامه عملیاتی ارائه نداد

در جلسه علنی نوبت عصر روز سه شنبه (دو شهریور) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی رای اعتماد به وزرای کابینه سیزدهم، علیپور نماینده ماکو در مخالفت با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به خاطر دغدغه های فرهنگی برای بیان مخالفت با وزیر پیشنهادی فرهنگ ثبت نام کردم.

وی با اشاره به عدم تناسب سوابق و تحصیلات اسماعیلی با وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: این وزارتخانه متولی مسائل مهم کشور است. فردی با سابقه و تجارب قوی فرهنگی باید در این جایگاه قرار گیرد که برای اهالی فرهنگ وجاهت داشته باشد. بنده اسماعیلی را برای این وزارتخانه مناسب نمی بینم.

علیپور با اشاره به مشکلات جامعه فرهنگی پس از شیوع کرونا گفت: جامعه فرهنگی در امرار معاش خود با مشکلات جدی مواجه هستند. سینماها به طور کل تعطیلند، وزیر پیشنهادی چه تدابیری برای خروج از این چالش ها دارد؟

نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی دغدغه های خود را بیان کرده اما برنامه عملیاتی ارائه نداده است، تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی در همه شهرستان ها و استان ها وجود دارد که وظیفه آنها ترویج سبک زندگی اسلامی است. از وزیر پیشنهادی انتظار داریم به این شورا توجه جدی داشته باشد.

علیپور تاکید کرد: مطبوعات در تهیه کاغذ با مشکل جدی مواجه هستند در اعطای مجوز مشکلات اساسی داریم. پروژه های فرهنگی نیمه تمام مانده اند وزیر پیشنهادی برای این مشکلات چه برنامه ای دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها