عباس زاده : چرا در زندان اوین نظارتی صورت نگرفته

کد خبر: 1091030

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم روشن شدن تمام ابعاد قضیه زندان اوین گفت: باید مشخص شود چه مدتی پلشتی ها در زندان اوین در جریان بوده و چرا نظارت صورت نگرفته است.

عباس زاده : چرا در زندان اوین نظارتی صورت نگرفته

محمود عباس زاده مشکینی درباره ورود این کمیسیون به موضوع تصاویر منتشر شده از زندان اوین گفت: این موضوع در حال بررسی در کمیسیون اصل نود است. ما نیز حساسیت داشته و معتقدیم که باید تمام ابعاد قضیه روشن شود.

وی افزود: باید مشخص شود که این پلشتی ها چه مدتی در زندان اوین در جریان بوده و چرا نظارت نکردند؟ کمیسیون اصل نود به طور جدی ورود کرده و ما منتظر نتایج بررسی ها در این کمیسیون هستیم.

عباس زاده مشکینی در پایان اظهار کرد: قرار شده که کمیسیون اصل نود همه ابعاد قضیه را بررسی کند، ما هم در کمیسیون امنیت ملی با حساسیت پیگیر هستم تا در صورت لزوم ورود کنیم.

هیاتی از کمیسیون اصل نود از زندان اوین بازدید می کند

علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ نیز در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به دنبال ماموریت رییس مجلس به کمیسیون اصل نود برای پیگیری اتفاقات زندان اوین و تصاویر منتشر شده از آن، کمیته قضایی این کمیسیون در حال پیگیری این موضوع است.

وی ادامه داد: طی روزهای آتی اعضای کمیسیون ضمن برگزاری جلسه با مسئولان قضایی و سازمان زندان‌ها، بازدیدی از زندان اوین انجام خواهند داد.

به گزارش ایسنا، هفته گذشته محمد باقر قالیباف رییس مجلس گفت که کمیسیون اصل ۹۰ با هماهنگی دادستانی کل موضوع مربوط به زندان اوین را پیگیری کرده ‌و اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد./ ایسنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها