تشکیل کمیته مشاوران نخبه در«نهاجا»

کد خبر: 1094314

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: کمیته‌ای را به عنوان مشاوران نخبه فرمانده «نهاجا»ایجاد کرده‌ایم و بر اساس اصول خاص، افراد نخبه و جوان در پایگاه‌های مختلف شناسایی و وارد این کمیته شده‌اند.

تشکیل کمیته مشاوران نخبه در«نهاجا»

مراسم رونمایی از چندین عنوان کتاب دفاع مقدس و سامانه کانون ارزیابی و رشد افسران «نهاجا» با رویکرد شایسته سالاری، نخبه پروری و ارتقاء نخبگان نهاجا ، صبح امروز (پنجشنبه) با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد.

امیر نصیرزاده در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از توان رزمی نیروی هوایی و خدمت رسانی کادر درمانی این نیرو در نقاط مختلف کشور به بیماران کرونایی، در خصوص اهمیت سامانه ارزیابی عملکرد افسران «نهاجا»، گفت: سامانه کانون ارزیابی و رشد افسران «نهاجا» بر اساس نظرات فرماندهی کل ارتش تهیه شده است و حضور او در مراسم امروز نشان دهنده اهمیت این موضوع است.

وی افزود: بر اساس تاکیدات فرمانده کل ارتش یکی از وظایف ما اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، بر همین اساس تمامی برنامه‌های آموزشی و تربیتی در نیروی هوایی بر اساس بیانیه گام دوم تدوین و تطبیق داده شده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما در نیروی هوایی به دنبال نهادینه کردن و کانالیزه کردن اقدامات و برنامه‌های خود بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستیم،تاکید کرد: بر همین اساس کمیته ای را به عنوان مشاوران نخبه فرمانده نیروی هوایی ایجاد کرده‌ایم و بر اساس اصول خاص، افراد نخبه و جوان در پایگاه‌های مختلف شناسایی و وارد این کمیته شده‌اند.

امیر نصیرزاده اظهار داشت: این روند نتایج خوبی برای نیروی هوایی ارتش داشته و تاکنون توانسته‌ایم ایده های بسیار خوبی را جمع آوری و بر اساس آن تجهیزات و توانمندی هایی را تولید کرده‌ایم.

وی اعزام افسران به دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش را یکی دیگر از اقدامات در راستای ارتقاء دانش و توانمندی افسران نیروی هوایی دانست و گفت: ما تلاش داریم تا این افسران جوان که دوره‌های آموزشی را در دانشگاه دافوس طی کرده‌اند،از آنها در رده‌های مختلف مدیریتی استفاده کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اضافه کرد: میانگین سنوات خدمتی فرماندهان و معاونین، طی سال‌های گذشته به زیر ۳۰ سال معدل سنوات خدمتی رسیده است.

امیر نصیر زاده، تربیت فرماندهان توانمند جوان و شایسته را یکی از وظایف نیروی هوایی ارتش دانست و تاکید کرد: در این مدت تلاش کرده‌ایم تا بر اساس اصول و تدابیر فرماندهی کل ارتش، این اقدام را در دستور کار داشته باشیم که خوشبختانه توانستیم به نتایج بسیار خوبی برسیم.

وی توجه به مسائل فرهنگی را یکی دیگر از اولویت‌های نیروی هوایی«آجا» اعلام کرد و گفت: در سال‌های اخیر تلاش کرده‌ایم بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای به امور فرهنگی و تربیت فرهنگی نیرو ها داشته باشیم./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها