بررسی پرونده بحران کمبود آب در کمیسیون اصل 90کلیدخورد

کد خبر: 1095735

با حکم رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، این کمیسیون بررسی پرونده بحران کمبود آب را با بازرسی از وزارت نیرو کلید زد.

بررسی پرونده بحران کمبود آب در کمیسیون اصل 90کلیدخورد

 نصرالله پژمان‌فر، عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از سوی این کمیسیون مامور بازرسی از وزارت نیرو و مجموعه‌های ذیل آن به منظور پیگیری بحران کمبود آب شد.

این ماموریت با حکمی از سوی حسن شجاعی، رئیس عضوکمیسیون اصل 90 و به دنبال پرونده مطروحه و شکایات واصله به کمیسیون به پژمانفر داده شد.

بر اساس این حکم، پژمانفر ظرف مدت 3 ماه ماموریت دارد، بر اساس مواد 3 و 4 قانون نحوه اجرای اصل 90 قانون اساسی نسبت به بازرسی از وزارت نیرو اقدام کند.

*لزوم همکاری مسئولان ذی‌ربط با بازرس کمیسیون اصل 90

بر اساس جزئیات ماده 3 قانون نحوه اجرای اصل 90، چنانچه شکایتی نیاز به تحقیق و بررسی داشته باشد، کمیسیون می‌تواند بازرس یا بازرسانی را از میان نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ‌انتخاب هیأت رئیسه کمیسیون اعزام نماید. در این صورت مسئولین ذیربط موظفند همکاری لازم را از هر جهت با آنان معمول دارند.

از طرفی به استناد ماده 4 قانون نحوه اجرای اصل 90، بازرس یا بازرسان موظفند کلیه موازین شرعی را رعایت و گزارش مأموریت خود را به انضمام نظریات کتبی فرد یا افراد متخصص در‌مواردی که همراه باشند، با امضاء حداکثر ظرف مدتی که هیأت رئیسه کمیسیون معین می‌نماید تسلیم کمیسیون نمایند./فارس

x4l7OFddufSp

انتهای پیام/

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها