پیام وزرای خارجه نروژ و کنیا به امیرعبداللهیان

کد خبر: 1098003

وزرای خارجه نروژ و کنیا در پیام‌های جداگانه ضمن تبریک به وزیر امور خارجه ایران نسبت به گسترش روابط در دوران جدید ابراز امیدواری کردند.

پیام وزرای خارجه نروژ و کنیا به امیرعبداللهیان

 وزرای خارجه نروژ و کنیا در پیام‌های جداگانه به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جدید جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند.

براساس این گزارش، «اینه اریکسون سوریده» وزیر امور خارجه نروژ در پیامی خطاب به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، انتخاب وی  را  تبریک گفت.

وزیر امور خارجه نروژ در این پیام تاکید کرد: ایران و نروژ از روابط خوب دوجانبه برخوردارند و امیدوار است دو طرف  بتوانند این روابط را گسترش دهند. 

وی علاقه‌مندی خود به ادامه گفت‌وگوهای دوجانبه در موضوعات منطقه‌ای با امیرعبداللهیان را اعلام کرد.

« ریچل اومامو» وزیر امور خارجه کنیا هم در پیامی خطاب به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رای اعتماد و آغاز به کار وی را  تبریک گفت و برای وزیر امور خارجه کشورمان در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد./فارس

وزیر امور خارجه کنیا در این پیام تاکید کرد، معتقدم روابط بین دو کشور به سود هر دو ملت کنیا و جمهوری اسلامی ایران  خواهد بود و در این راستا ظرفیت قابل توجه و عظیمی برای گسترش روابط بین دو کشور وجود دارد.

« ریچل اومامو» ابراز اطمینان کرد، روابط دوستانه دو کشور ادامه خواهد یافت و رشد و شکوفایی روابط فیمابین در آینده برای دو کشور و دو ملت منافع زیادی به همراه خواهد داشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها