مشاور رهبری: ملتی که از حکومت رضایت داشته باشد آن حکومت دوام خواهد داشت

کد خبر: 1098639

سردار رحیم صفوی گفت: بعد از اقتدار در حوزه امنیت ملی و غذایی، امنیت در حوزه سلامت بسیار اهمیت دارد.

مشاور رهبری: ملتی که از حکومت رضایت داشته باشد آن حکومت دوام خواهد داشت

سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در دیدار با وزیر بهداشت اظهار کرد: ما یک پیشنهاد درباره بهداری رزمی داریم و یک پیشنهاد در حوزه اقتدار و امنیت در حوزه سلامت داریم چرا که بعد از اقتدار در حوزه امنیت ملی و غذایی، امنیت در حوزه سلامت بسیار اهمیت دارد و ملتی که از حکومت رضایت داشته باشد آن حکومت دوام خواهد داشت.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: پیشنهاد ایجاد قرارگاه سلامت به فرماندهی وزیر بهداشت از پیشنهادات ماست که شامل گروه‌های داوطلب علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و نیرو‌های وظیفه حوزه علوم پزشکی است. درخواست داریم مجمع خیرین سلامت را در این قرارگاه ساماندهی کنید و شعبات این قرارگاه در استان‌ها ایجاد شود و میدان کار از سطح خانه‌های بهداشت و مدارس در روستا‌ها باشد تا این جهادگران در روستا‌ها مستقر شوند.

سردار رحیم صفوی بیان کرد: نیروی زمینی سپاه بیمارستان صحرایی دارند و در صورت نیاز آمادگی دارد که در صورت لزوم بیمارستان صحرایی جدید هم ایجاد کنند. این آمادگی وجود دارد که در مناطق مرزی جهادگران حوزه سلامت خدمت رسانی کنند. ما دلمان می‌خواهد ملت ایران شاد و پرنشاط باشند و بتوانیم عقب ماندگی‌ها را در ۴ سال آینده برطرف کنیم./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها