تصمیم جدید وزارت علوم برای برگزاری کلاس های حضوری دانشگاه ها

کد خبر: 1102150

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: به دانشگاهها اختیار داده شده است طبق تصمیمات ستاد ملی کرونا درباره حضوری شدن کلاس های دانشگاهی با اولویت اقدام کند.

 تصمیم جدید وزارت علوم برای برگزاری کلاس های حضوری دانشگاه ها

محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی در جمع خبرنگاران درباره زمان از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان در دانشگاهها اظهار داشت: دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارشناسی ارشد از 15 مهرماه با اولویت بندی در کلاس های حضوری خود حاضر می شوند و به دلیل اینکه تعداد واحدهایشان کمتر از سایر دانشجویان است می توانند کلاس های خود را در هفته افزایش دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه اصل سلامت دانشجویان برای ما مهم است به دانشگاهها اعلام کردیم، دانشجویان کارشناسی  با اولویت در کلاس های حضوری حاضر شوند و  این اختیار را به دانشگاهها دادیم  از 17 آبان در این زمینه هر طور صلاح می دانند، عمل کنند.

وزیر علوم همچنین درباره عدم حضور تشکل های دانشجویی در این مراسم گفت: بهتر بود برنامه ریزی ها به گونه ای می شد که دانشجویان در مراسم امروز آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و آموزش پزشکی حضور داشتند. البته دانشگاه تهران مسئول برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بود و در جریان برنامه ریزی این مراسم قرار دارند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها