وقتی عملیات روانی اصلاح طلبان اثر می کند

کد خبر: 1102951

رائفی پور در توییت شخصی خود موضعی گرفت که نشان می‌داد تحت تاثیر بازی روانی اصلاح‌طلبان که مصوبه نهایی نشده یک کمیسیون مجلس را به عنوان مصوبه مجلس جا زده است، قرار گرفته است.

وقتی عملیات روانی اصلاح طلبان اثر می کند

سرویس سیاسی فردا: رائفی پور در توییت شخصی خود موضعی گرفت که نشان می‌داد تحت تاثیر بازی روانی اصلاح‌طلبان که مصوبه نهایی نشده یک کمیسیون مجلس را به عنوان مصوبه مجلس جا زده است، قرار گرفته است. شاید با بررسی اندک ایشان متوجه میرسد که این مصوبه تا تبدیل به مصوبه مجلس شدن راه بسیار درازی دارد و با توجه به فضای عمومی مجلس بعید به نظر می رسد مصوبه کمیسیون قضایی به تایید اکثریت مجلس برسد.

 

آقای رائفی پور باید توجه داشته باشد که این عملیات روانی درست زمانی صورت گرفت که مجلس یکی از بزرگترین تصمیمات ضد انحصار در حوزه کسب و کار را گرفت و اسیر لابی‌های انحصارگر مختلف نشد و این بازی رسانه‌ای توسط انبوه لشکر سایبری اصلاحات از عباس عبدی تا یاشار سلطانی و تمام افراد مخالف جریان انقلاب دامن زده شد.

 

اکنون  مناسب است آقای رائفی پور نوشته خود را اصلاح کند تا راه ایشان از بازی سیاسی اصلاح طلبان جدا شود. بدیهی است در صورتی که مجلس به چنین مصوبه‌ای رای دهد ما هم جزو منتقدان آن خواهیم بود اما واقعیت این است که تصمیم یک کمیسیون که ممکن است در ادامه بررسی ها حتی در خود آن کمیسیون اصلاح شود نباید به عنوان تصمیم مجلس قلمداد شود.

این رفتار اصلاح طلبان روشی است که از ابتدای روی کار آمدن مجلس انقلابی به کار گرفته شده است که نظر یا رای یک نماینده یا چند نماینده به پای کل مجلس گذاشته می‌شود و با این روش کل مجلس تخریب می‌شود.

رائفی پور

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها