در دیدار رئیس جمهور با نمایندگان مجلس چه گذشت؟

کد خبر: 1104603

نائب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: دیدار رئیس جمهور با نمایندگان در قالب مجامع استانی عامل ارتقای روابط دولت و مجلس است.

در دیدار رئیس جمهور با نمایندگان مجلس چه گذشت؟

محمدرضا میرتاج‌الدینی نائب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی و غربی با رئیس‌جمهور اظهار داشت: این دیدار، اولین دیدار مجامع استانی با رئیس‌جمهور بعد از مستقر شدن دولت سیزدهم بود که حدود دو ساعت و نیم به طول انجامید.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه نمایندگان مشکلات حوزه انتخابیه را مطرح کردند و برخی موضوعات کلان نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

وی در خصوص آثار و تبعات تعامل دولت و مجلس گفت: نمایندگان وکیل مردم هستند و در دیدار با رئیس‌جمهور، مسائل و مشکلات مردم را بیان کردند. درواقع دیدار نمایندگان با رئیس‌جمهور، جلسه رئیس‌جمهور با کل مردم استان است.

میرتاج‌الدینی تأکید کرد: این جلسات موجب افزایش اطلاعات رئیس‌جمهور در مورد مشکلات مردم در استان‌های مختلف خواهد شد البته راهکارهای حل مسائل نیز در این جلسات مطرح می‌شود که می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های نهایی تأثیرگذار باشد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پروژه‌های نیمه تمام عمرانی و سدهای نیمه کاره، مشکل مشترک نمایندگان استان‌ها بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

نائب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: این دیدارها موجب افزایش و ارتقاء تعامل دولت و مجلس برای حل مشکلات مردم می‌شود./ مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها