نماینده اصلاح‌طلب: دشمنی با آمریکا و شعار محو اسرائیل به ضرر ما تمام شد!

کد خبر: 1111779

حسین انصاری‌راد، نماینده ادوار مجلس و فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با روزنامه آرمان مدعی شده است که دشمنی جمهوری اسلامی ایران با آمریکا و شعار محو اسرائیل به ضرر ما تمام شده است!

نماینده اصلاح‌طلب: دشمنی با آمریکا و شعار محو اسرائیل به ضرر ما تمام شد!

وی همچنین گفته است: «تکلیف ما این نیست که با مقابله با آمریکا اساس و حیات زندگی مردم را درخطر قرار بدهیم».

سؤال اینجاست که آیا اصلاح‌طلبان در مقابل فهم واقعیات مقاومت می‌کنند یا آنکه واقعا مسئولیت حفاظت منافع آمریکایی را به عهده گرفته‌اند؟ حس مسئولیت به جمهوری اسلامی و خون شهدا را هم اگر کنار بگذاریم این افراد حتی بوی خاصی هم از غیرت و عزت ایرانی استشمام نکرده‌اند. مگر سابقه جنایات چند ده ساله آمریکایی‌ها اعم از قتل، کشتار، ترور، تحریم، جنگ و... برای ملت ایران قابل فراموشی است؟ برخی اصلاح‌طلبان بی‌شرمانه پیشنهاد تسلیم در برابر قلدرمآبی و زیاده خواهی آمریکا و سکوت در برابر غصب، قتل و کشتار رژیم صهیونیستی را می‌دهند.

نکته جالب دیگر آن است که این چهره ااصلاح‌طلب می‌گوید عاملان مشکلات کشور هم اکنون بر سر کار آمده‌اند! این در حالی است که هم اکنون مردم و دولت آیت‌الله رئیسی وارث هشت سال بی‌کفایتی دوستان انصاری‌راد شده‌اند. و البته اینکه از عمر سپری شده از استقرار نظام جمهوری اسلامی، سه هشت سال دیگر در اختیار دولت‌های موسوی،‌هاشمی و خاتمی بوده است.

فقط در سه ماه گذشته دولت رئیسی توانسته است 3.5 میلیارد دلار از پول‌های بلوکه شده ایران را آزاد کند که دولت روحانی علی‌رغم ادعا، از اجرای آن ناتوان بود. از سوی دیگر واکسیناسیون مردم که دولت روحانی در آن درمانده شده بود در همین دو سه ماه رشد قابل توجهی کرد و حدود 70 درصد جامعه هدف واکسینه شدند./ کیهان

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها