جزئیات رایزنی باقری و وزیر خارجه کویت

کد خبر: 1111923

معاون سیاسی وزارت امور خارجه بعد از ظهر امروز پنجشنبه با شیخ احمدناصر المحمد الصباح وزیر خارجه کویت دیدار و بر توسعه روابط همه جانبه با همسایگان و به ویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس و کویت تاکید کرد.

جزئیات رایزنی باقری و وزیر خارجه کویت

 از سفارت ایران در کویت در این دیدار که با حضور قائم مقام و معاونان وزارت امور خارجه کویت و کاردار سفارت کشورمان در این کشور روز پنجشنبه (۴ آذر) برگزار شد، وزیر خارجه کویت ضمن ابلاغ پیام سلام و تحیت امیر و مقامات عالی رتبه کویت به مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری اسلامی بر اهمیت گسترش روابط دوجانبه در همه زمینه ها تاکید کرد.

 وی همچنین در این دیدار از مواضع دوستانه جمهوری اسلامی نسبت به کویت و دیگر کشورهای منطقه قدردانی کرد.

 شیخ احمد الصباح در این دیدار پیوندهای تاریخی و ناگسستنی دو کشور را مهم و ریشه‌دار توصیف و ابراز امیدواری کرد تعامل میان دو کشور بیش از پیش ارتقا یابد.

 علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان هم در این دیدار گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران توسعه و تقویت روابط با همسایگان به ویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس را به عنوان اولویت اساسی در دوره جدید تعیین کرده است.

 وی خاطرنشان کرد: ما برای توسعه روابط همه جانبه با کویت و سایر کشورهای منطقه برنامه داریم و امیدواریم پتانسیلها و ظرفیت های موجود به ویژه کمیسیون مشترک برای تقویت تعامل میان دو کشور هرچه سریعتر فعال شود./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها