نظر ذوالنوری درباره سفرهای استانی رئیس جمهور

کد خبر: 1120124

نماینده مردم قم با بیان اینکه حضور آیت الله رئیسی در میان مردم، نمایانگر صداقت، صمیمیت،صداقت و مردمی بودن رئیس جمهور بود، گفت: مردم زمانی که این رفتارها را از سوی مسئولان می‌بینند، نسبت به نظام و انقلاب و حل مشکلات دلگرم و امیدوار می‌شوند.

نظر ذوالنوری درباره سفرهای استانی رئیس جمهور

نماینده مردم قم با بیان اینکه حضور آیت الله رئیسی در میان مردم، نمایانگر صداقت، صمیمیت،صداقت و مردمی بودن رئیس جمهور بود، گفت: مردم زمانی که این رفتارها را از سوی مسئولان می‌بینند، نسبت به نظام و انقلاب و حل مشکلات دلگرم و امیدوار می‌شوند.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری ا با اشاره به سفر رئیس جمهور به قم گفت: سفر آیت الله رئیسی به قم پربرکت و ارزشمند بود. این سفر دو روزه برگزار شد در روز اول پروژه‌های عمرانی مورد بررسی قرار گرفت و دیدارهای مردمی انجام شد و رئیس جمهور در شورای اداری حضور یافت.

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به دیدارهای رئیس جمهور با مراجع تقلید و جامعه مدرسین گفت: مراجع تقلید فراتر از استان‌ها و فراتر از منطقه هستند و مقلدین آنها در کشورهای مختلف حضور دارند، در حوزه علمیه نیز طلاب از صدها کشور دنیا تحصیل می‌کنند لذا یک روز از سفر رئیس جمهور به استان قم به دیدار با مراجع تقلید  اختصاص یافت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: حضور و سخنرانی رئیسی در میان مردم نمایانگر صداقت،‌ صمیمیت و مردمی بودن رئیس جمهور بود، مردم زمانی که این رفتارها را از سوی مسئولان می‌بینند، نسبت به نظام و انقلاب و حل مشکلات دلگرم امیدوار می‌شوند.

ذوالنوری اظهارداشت: البته به خاطر شیوع ویروس کرونا رئیس جمهور نتوانست در جمع‌های بزرگتری از مردم حضور یابد که موجب ناراحتی ایشان و مردم شد.

وی ادامه داد: قبل از سفر رئیس جمهور به قم در جلسات متعددی با مسئولان، مصوبات سفر استانی مورد بررسی قرار گرفت و مشکلات استان در حوزه مسکن، بهداشت و درمان، آموزش عالی، اشتغال و آب بررسی شد. مصوبات سفر استانی با زمان بندی مشخص به سازمان‌ها ابلاغ خواهد شد.

ذوالنوی در ادامه جلسه شورای اداری استان قم با رئیس‌جمهور جلسه صمیمی خواند و گفت: در این جلسه بنده تاکید کردم «مردم در ۴۰ سال گذشته اقدامات خوبی از انقلاب دیده‌اند و وعده‌های زیادی نیز شنیده‌اند، امیدواریم رئیس جمهور همت کند تا مردم نتیجه این سفر را به صورت ملموس مشاهده کنند./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها