آیت‌الله اعرافی: حوزه علمیّه‌ به پیام و ارزش‌های ۱۹ دی پایبند است

کد خبر: 1121834

مدیر حوزه‌های علمیّه‌ سراسر کشور در حاشیه دیدار مردم با قم با رهبر انقلاب اظهار داشت: حوزه علمیه به پیام ۱۹ دی پایبند است، به ارزش‌های ۱۹ دی پایبند است و همه آنها را در رهبری متجلی می‌بیند.

آیت‌الله اعرافی: حوزه علمیّه‌ به پیام و ارزش‌های ۱۹ دی پایبند است

 حجّت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیّه‌ سراسر کشور در حاشیه ارتباط تصویری مردم قم با رهبر انقلاب گفت: پیوند همه امت با رهبر انقلاب یک پیوند عمیق و استوار است ولی در این میان پیوند مردم و حوزه قم با ایشان یک پیوند تاریخی و ناگسستنی است.

وی تصریح کرد: هم ملاقات های ۱۹ دی مردم قم با مقام معظم رهبری همیشه ماندگار و تاریخ ساز بوده است و هم سفرهای که رهبر انقلاب به قم داشته و همواره سفرهایی اثرگذار بوده است.

وی تاکید کرد: ۱۹ دی یک چراغی در خاموشی بود، آن زمان یک فضای تیره و تار و مطلقا اقدامی در مقابل ستم شاهنشاهی امکان‌پذیر نبود و مردم و جوانان قم با جانفشانی بی‌نظیر یک صحنه تاریخی را رقم زدند و به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب به ۱۹ دی به عنوان یک نقطه عطف و مرحله تاریخ ساز نگاه می‌کنند.

آیت الله اعرافی اظهار داشت: این ملاقات های سالانه با مقام معظم رهبری هر بار یک منشوری را تولید کرده است.

مدیر حوزه‌های علمیّه‌ سراسر کشور اظهار داشت: حوزه به پیام ۱۹ دی پایبند است، به ارزش‌های ۱۹ دی پایبند است و همه آنها را در رهبری متجلی می‌بیند و ما در انتظار این هستیم باز هم از رهبری عزیزمان سخنانی نو و مشنوری سازنده بشنویم./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها