نظر کنعانی‌مقدم درباره مذاکره مستقیم بین ایران و آمریکا

کد خبر: 1122347

یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: مذاکره به معنای گفت‌وگو یک شیوه دیپلماتیک است ولی اینکه آمریکایی‌ها فکر کنند برجام ظرفیت این را دارد که به صورت مستقیم با ایران درباره مسائل انقلاب مذاکره کنند، یک جنگ روانی است و قطعا این اتفاق نخواهد افتاد.

 نظر کنعانی‌مقدم درباره مذاکره مستقیم بین ایران و آمریکا

حسین کنعانی‌مقدم کارشناس مسائل بین الملل دضمن اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب پیرامون عدم تسلیم پذیری در برابر دشمن اظهار داشت: مقام معظم رهبری با بیانات خود هوشیارانه این جنگ روانی‌ آمریکایی‌ها بگویند برجام مذاکره بین ایران و آمریکا است، را خنثی کردند و عملا با این بیاناتشان آنها را خلع سلاح کردند.

وی افزود: آمریکایی‌ها به دنبال این بودند که بگویند ایران قصد مذاکره ندارد و در این جنگ روانی به جبهه مقاومت پیام می دادند که ایران بالاخره پای میز مذاکره آمد و تسلیم خواسته‌های آمریکا شد و این سم مهلکی برای مقاومت بود ولی رهبر انقلاب با هوشیاری پاسخ آنها را دادند.

این کارشناس مسائل بین الملل اضافه کرد: مقام معظم رهبری گفتند که مذاکره با دشمن به معنای سازش و تسلیم نیست، این نشان دهنده هوشیاری در مقابل جنگ نرم و جنگ روانی است که آمریکایی ها در منطقه شروع کرده اند و به عبارتی دنبال این هستند که بگویند عادی‌سازی روابط بین ایران و آمریکا در حال شکل گیری است در حالی که چنین تصوری وجود ندارد و ایران کاملا در مواضع به حق خود پایداری دارد و سازش و صلحی در برابر دشمنان نیست.

کنعانی مقدم بیان داشت: مذاکره به معنای گفت و گو یک شیوه دیپلماتیک است که همه دنیا قبول دارند و ما قبول داریم ولی اینکه آمریکایی‌ها فکر کنند برجام ظرفیت این را دارد که آمریکا به صورت مستقیم با ایران درباره مسائل انقلاب اسلامی مذاکره کند، یک جنگ روانی است و قطعا این اتفاق نخواهد افتاد./ فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها