سرتیپ الهامی: هرگونه تعرض به حریم هوایی کشور با پاسخی قاطع مواجه خواهد شد

کد خبر: 1122410

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه برای دفاع از مرزهایمان با کسی تعارف نداریم، گفت: هرگونه تعرض به حریم هوایی کشور با پاسخی قاطع و منهدم‌کننده مواجه خواهد شد.

سرتیپ الهامی: هرگونه تعرض به حریم هوایی کشور با پاسخی قاطع مواجه خواهد شد

سرتیپ علیرضا الهامی با اشاره به آمادگی این نیرو برای پاسخگویی به هر سطحی از تهدیدات، گفت: ما بارها در عمل ثابت کرده‌ایم که برای دفاع از مرزهای هوایی و حریم هوایی کشورمان با هیچ احدی در دنیا تعارف نداریم و هرگونه تعرض به مرزهای ایران اسلامی با پاسخی منهدم‌کننده مواجه خواهد شد.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: پدافند هوایی هر نگاه ناپاکی به مرزها، منافع ملی و زیرساخت‌های کشور را به شکلی قاطع و کوبنده پاسخ خواهد داد.

الهامی عنوان کرد: این نیرو امروز در آماده‌ترین شرایط خود قرار دارد و با بهره‌گیری از نفرات مجرب و کارآمد، استفاده از سلاح‌ها و تجهیزات به‌روز و با توکل بر خدا و بهره‌گیری از رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) و سلسله مراتب فرماندهی آماده است تا با اقتدار کامل از مرزهای ایران اسلامی دفاع کند.

وی درخصوص برخی ادعاها در ارتباط با نفوذ دشمن به آسمان کشور و فضای مراکز حساس خاطرنشان کرد: به هیچ وجه مشکلی تاکنون برای مراکز حساس و حیاتی ما به وجود نیامده و اینها همه ادعاهای پوچ از سوی دشمنان است؛ دنیا هم جنس این ادعاهای پوشالی را می‌شناسد و ما در میدان عمل ثابت کرده‌ایم که تاکنون مطلقاً خدشه‌ای بر آسمان کشورمان وارد نشده است.ایلنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها