وزیر صمت: برای هر شهرستان یک طرح آماده داریم

کد خبر: 1122816

وزیر صنعت، معدن، و تجارت گفت: واحد فرآوری تیتانیوم سال‌ها در کهنوج مطرح بوده وپیشرفت آن نسبتا بهتر شده اما باید افزایش پیدا کند و قول دادیم اگر پیشرفت آن به 60 درصد برسد در تامین مالی تسریع می‌کنیم تا کار زودتر به اتمام برسد.

وزیر صمت: برای هر شهرستان یک طرح آماده داریم

سیدرضا فاطمی‌امین صبح امروز در حاشیه بازدید از مجتمع تیتانیوم کهنوج اظهار داشت: واحد فرآوری تیتانیوم سال‌ها در کهنوج مطرح بوده و در یک سال و نیم گذشته به بخش خصوصی واگذار شده و پیشرفت آن نسبتا بهتر شده اما باید افزایش پیدا کند.

وزیر صنعت، معدن، و تجارت با بیان اینکه ما حمایت می‌کنیم و قول دادیم اگر پیشرفت 40 درصدی مجتمع به 60 درصد برسد تسریع می‌کنیم در تامین مالی و کمک می‌کنیم کار زودتر به اتمام برسد، افزود: برنامه شرکت سرمایه‌گذار بهمن سال آینده است و امیدواریم سرعت پیدا کند و تا پاییز سال آینده اجرایی شود و زودتر به بهره‌برداری برسد.

وی عنوان کرد: برای هر شهرستانی از جمله کهنوج یک طرح آماده شده صنعت، معدن و تجارت داریم و در این طرح تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌های آن شهرستان برسی می‌شود با این هدف که اشتغال مورد نیاز آن بخش را تامین کند.

فاطمی‌امین خاطرنشان کرد: در کهنوج معادن زیادی وجود دارد و این قول را می‌دهیم تا آخر امسال پروژه‌های سرمایه‌گذاری که می‌تواند اشتغال مناسبی را برای این شهرستان ایجاد کند را طراحی کنیم و دراولویت قرار دهیم./ فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها