فرمانده کل ارتش:‌ رونمایی از سند ملی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه

کد خبر: 1123270

فرمانده کل ارتش از آموزش بیش از ۱۹۸ هزار سرباز در رشته‌های تخصصی و عمومی دوره‌های مهارت افزایی کارکنان وظیفه طی یک سال و نیم گذشته خبر داد.

فرمانده کل ارتش:‌ رونمایی از سند ملی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه

امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» در حاشیه پنجمین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران افزود: طی سال‌های اخیر در ارتش جمهوری اسلامی ایران تلاش شده تا تغییر رویکرد نسبت به مسئله سربازی ایجاد شود به طوری که در این فرایند نگاه بهره‌ده به رویکرد بهره‌بر تغییر یافته است.

وی افزود: هنگامی که یک سرباز وارد ارتش می‌شود بیش از اینکه بخواهیم توجه کنیم که او چه کاری برای سیستم می‌خواهد انجام دهد؛ بیشتر به این فکر می‌کنیم که ما می خواهیم چه کاری برای او انجام دهیم تا آینده کشور هر روز بهتر و شکوفاتر شود.

فرمانده کل ارتش تصریح با تاکید برلزوم مهارت افزایی در کشور کرد: با تدبیر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از ۵ سال گذشته طرح مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح ساماندهی شد و در این راستا قرارگاه مهارت آموزی در سطح نیروهای مسلح شکل گرفت؛ بلافاصله سازمان‌ها و نهادهای کشوری در سطوح وزرا و مدیران پای کار آمدند و با فرماندهان ارشد نیروهای مسلح همکاری و تعامل کرده و امروز مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح به عنوان یک فعالیت ساماندهی شده به جامعه جوان ارائه شده است.

سرلشکر موسوی در خصوص اقدامات ارتش در این حوزه گفت: در طول یک سال و نیم گذشته موفق شدیم در ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از ۱۹۸ هزار سرباز را تحت آموزش تخصصی و عمومی قرار دهیم که این آموزش‌ها رشته‌های مختلف کشاورزی، رایانه، فرهنگ و هنر و ورزش را در برمی گیرد.

در پایان این مراسم رییس ستاد کل نیروهای مسلح از سند ملی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه نیروهای مسلح رونمایی کرد./دفاع‌پرس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها