سردار پاکپور: دشمنان به اقتدار نظامی سپاه اعتراف می‌کنند

کد خبر: 1123727

سردار پاکپور در آیین تکریم و معارفه فرماندهان سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: دشمنان پیام اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را درک کرده اند.

سردار پاکپور: دشمنان به اقتدار نظامی سپاه اعتراف می‌کنند

به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)؛ آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) و جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با حضور سردار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، با اشاره به رشادت‌های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ همیشه پیروز ۴۴ قمربنی هاشم (ع) در هشت سال دفاع مقدس و بعد از دفاع مقدس، کارنامه این یگان در عرصه‌های مختلف دفاع از امنیت کشور در مرزهای شمالغرب، جنوب غرب و جنوب شرق کشور را مایه افتخار دانست.

پاکپور افزود: تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام یکی از یگان های به نامِ سپاه در دوران دفاع مقدس بود و بارها از فرماندهان وقت شنیده‌ام که در عملیات های بزرگ، سردار خرازی و دیگران در لشگر ۱۴ امام حسین (ع) و  سردار کاظمی در لشگر زرهی ۸ نجف اشرف تلاش می کردند تیپ ۴۴، در جناح آنها قرار بگیرد، یعنی اطمینانی که فرماندهان از شجاعت و رشادت رزمندگان این تیپ داشتند افتخاری برای شما و عزیزان پیشکسوت استان چهارمحال و بختیاری است.

۵ ماموریت اصلی نیروی زمینی سپاه کدام است؟

وی، در ادامه با یادآوری رشادت‌های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ ۴۴، اظهار کرد: ایجاد امنیت پایدار و به موازات آن ایجاد زیرساخت‌های لازم، بومی‌سازی امنیت با سازماندهی نیروهای محلی، رفع خلاءهای مرزی و کمک به مرزنشینان و رفع محرومیت از مناطق مرزی، پنج موضوع و محور اساسی برای یگان‌های نیروی زمینی سپاه در انجام مأموریت‌های محوله است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه، تصریح کرد: با توجه به حضور مقتدرانه و قدرتمند مرزبانان سپاه و نیروی انتظامی، امنیت در مناطق مرزی برقرار است و دشمنان هم پیام اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را دریافت کرده‌اند.

دشمنان به اقتدار نظامی سپاه اعتراف می‌کنند

این مقام ارشد نظامی، با اشاره به اقتدار موشکی و پهپادی نیروهای مسلح کشور، تأکید کرد: دشمنان به قدرت نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعتراف می کنند و مکنزی می گوید زمانی ما برتری هوایی داشتیم ولی الان نمی توانیم با قاطعیت بگوییم برتری هوایی داریم.

وی، خاطرنشان کرد: موضوعی که ما تأکید داریم این است که ما هر روز باید نسبت به روز قبل قدرتمندتر شویم و قدرت فقط به تجهیزات نیست؛ موشکی، زیردریایی، زرهی، پهپاد و ... باید کار خود را انجام دهند؛ اما ابزار تنها کارآیی ندارد و آنچه به ابزار ماهیت و کیفیت و اثرگذاری بیشتر می‌دهد، آمادگی معنوی نیروی انسانی و رزمندگان است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران،  افزود: در کنار اقتدار نیروهای مسلح، یک وظیفه مهم بر دوش دولتمردان است، که آن هم خدمت به مردم و رفع مشکلات آنهاست و بحمدالله دولتمردان برای کمک  و خدمت به مردم در حال برنامه‌ریزی هستند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها