ولی غربگراهای داخلی چرا دارند از غصه دق می‌کنند؟

کد خبر: 1124575

روزنامه کیهان نوشت: اگر آمریکا و اسرائیل از تعامل ایران با روسیه و چین به وحشت افتاده‌اند، حق دارند چون نگران خنثی شدن تحریم‌ها هستند ولی غربگراهای داخلی چرا دارند از غصه دق می‌کنند؟

ولی غربگراهای داخلی چرا دارند از غصه دق می‌کنند؟

روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود در مطلبی تحت عنوان «کفگیر خورده‌ها !» نوشت:

گفت: اگر آمریکا و اسرائیل از تعامل ایران با روسیه و چین به وحشت افتاده‌اند، حق دارند چون نگران خنثی شدن تحریم‌ها هستند ولی غربگراهای داخلی چرا دارند از غصه دق می‌کنند؟!

گفتم: ‌ای عوام، خُب غربگدا‌ها هم کاسه‌لیس آمریکا و اسرائیل هستند. تا حالا دیده‌ای که فقط یک موضع یا حرکتشان با آمریکا و اسرائیل تفاوت داشته باشد ؟!

گفت:‌ یکی از روزنامه‌های غربگدا نوشته است، همان‌طور که از آمریکا تضمین می‌خواهیم باید روسیه هم تضمین بدهد که به ما موشک S400 بفروشد!

گفتم:‌ مگر تعامل ما برای خرید S400 بوده که تضمین بدهند؟! یعنی فرق این دو مسئله را نمی‌دانند؟!

گفت: یکی دیگر از آنها توئیت کرده و نوشته است؛ این‌قدر که این روزها از روسیه و چین تقدیر می‌شود، حزب توده و مائو‌ئیست‌ها در ۷۰ سال گذشته تقدیر نکرده‌اند!

گفتم:‌ امروزه نه روسیه مارکسیست است و نه چین مائوئیست. یعنی غربگداها تا این ‌اندازه بی‌سوادند؟!

گفت: وقتی آمریکا و اسرائیل آشکارا به ضربه سنگینی که خورده‌اند اعتراف می‌کنند، گیجی غربگداها جای تعجب ندارد. پرت و پلا می‌بافند که فلاکتشان را به روی خود نیاورند!

گفتم: یارو تعدادی میهمان داشت و مرتب به آشپزخانه می‌رفت و به همسرش غُر می‌زد که غذا چی شد؟ همسرش که حوصله‌اش سر رفته بود با کفگیر محکم توی ملاج شوهرش زد. هنگام صرف غذا و تعارف به میهمان‌ها یکی از آنها گفت؛ خودتان چرا میل نمی‌کنید؟ یارو گفت؛ شما بفرمائید! من قبلاً یک کفگیر خورده‌ام!/کیهان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها