رییس قوه قضاییه حرم حضرت معصومه(س) را زیارت کرد

کد خبر: 1155024

رییس قوه قضاییه روز پنجشنبه در قالب هفتمین سفر استانی خود وارد شهر مقدس قم شد و با حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه(س)، مضجع شریف بانوی کرامت را زیارت کرد.

رییس قوه قضاییه حرم حضرت معصومه(س) را زیارت کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، در جریان هفتمین سفر رسمی استانی خود، دقایقی پیش در صدر هیات عالی قضایی وارد استان قم شد و در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) مورد استقبال آیت‌الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و نماینده ولی‌فقیه در استان و همچنین سایر مقام های استانی قرار گرفت.

در بدو ورود حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان قم، فرزند شهید مدافع حرم «ابراهیم عشریه» از شهدای مدافع حرم با اهداء گل ورود رئیس دستگاه قضا به این استان را خیرمقدم گفت.

رییس دستگاه قضا در بدو ورود به استان قم ضمن زیارت مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه (س)، بر سر قبور علمای اعلام مدفون در جوار این مضجع مطهر حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه، علو درجات آنان را از درگاه خداوند متعال مسالت کرد.

تعدادی از مردم و زائران حرم حضرت فاطمه معصومه (س) در شبستان امام خمینی حرم مطهر با رییس قوه قضائیه دیدار کردند و به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

 دیدار با اقشار مختلف مردمی و روحانیان، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان قم، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضایی از مهمترین برنامه‌های سفر رییس قوه قضاییه به استان قم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال گذشته تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیات عالی قضایی به استان‌های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان، خراسان‌رضوی و سیستان و بلوچستان سفر کرده است و سفر به قم، هفتمین سفر رسمی ریاست قوه قضاییه در دوره جدید محسوب می‌شود.

منبع: ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها