تذکر نماینده مجلس درباره دغدغه مالیاتی کسبه

کد خبر: 1155899

نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی گفت: کسبه، یعنی کسانی که در عرصه‌های مختلف مانع‌زدایی و گره‌گشایی کرده‌اند نسبت به مالیات دغدغه‌مند هستند و باید هرچه سریع‌تر دغدغه آنها برطرف شود.

تذکر نماینده مجلس درباره دغدغه مالیاتی کسبه

سید موسی موسوی نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (یکشنبه، ۲۹ خردادماه) در نشست علنی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: باید قانون مجلس در خصوص کالاهای اساسی که سیستم جبرانی برای مصرف کنندگان است به جای پرداخت نقدی اجرا شود. درخواست دارم با ورود جدی و استفاده از همه ظرفیت‌ها نابسامانی پیرامون کالاهای اساسی با اجرای کامل قانون بودجه ۱۴۰۱ رفع شود.

نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس‌جمهور، ادامه داد: خواهشمند است در راستای رفع دغدغه‌های بازنشستگان نیز اقدام عاجل به عمل آورده شود.

وی همچنین در تذکر به وزیر آموزش و پرورش و دولت عنوان کرد: مجلس به وظیفه خود عمل کرد و طرح رتبه‌بندی معلمان را به تصویب رساند و شورای نگهبان نیز آن را تائید کرد؛ لذا اکنون تقاضا دارم در اجرای این قانون و رفع دغدغه‌های فرهنگیان عزیز تسریع و تعجیل شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تذکر به وزیر اقتصاد، تاکید کرد: کسبه، یعنی همان کسانی که در عرصه‌های مختلف به ویژه دفاع مقدس و کرونا مانع‌زدایی و گره‌گشایی کرده‌اند نسبت به مسئله مالیات بسیار دغدغه‌مند هستند؛ لذا باید هرچه سریع‌تر دغدغه این قشر برطرف شود

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها