رهبر انصارالله: صنعاء امروز قوی‌تر از هر زمان دیگری است

کد خبر: 1156906

رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که ائتلاف متجاوز سعودی برای بمباران گسترده صنعاء و اشغال آن تدارک دیده بود.

رهبر انصارالله: صنعاء امروز قوی‌تر از هر زمان دیگری است

«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن گفت که مردم این کشور با تکیه بر صنعاء با ائتلاف متجاوز مقابله کرده و این شهر میزبان آوارگان از استان‌های مختلف بوده است.

وی طی سخنانی در جمع مردم صنعاء گفت که صنعاء امروز قوی‌تر از هر زمان دیگری است و ائتلاف سعودی سعی کرد صنعاء را هدف بمباران گسترده قرار دهد و مرتکب فجیع‌ترین جنایت‌ها در آن شد و از سلاح ممنوعه بین‌المللی علیه صنعاء استفاده کرد و با حملات بزرگ نظامی سعی در اشغال آن را داشت.

الحوثی تصریح کرد که دشمنان برای اشغال صنعاء حملات نظامی بزرگی را تدارک دیده و برای تحقق اهداف توهمی و موهوم خود میلیاردها دلار اختصاص داده بودند، آنان هر چه در توان داشتند برای اشغال صنعاء بکار گرفتند اما در نهایت به این باور رسیدند که «صنعاء دور است و بگویید ریاض نزدیک‌تر است».

بنابر گزارش شبکه «المسیرة»، رهبر انصارالله یمن گفت که یکی از توطئه‌های دشمنان، براندازی صنعاء از داخل بود و فتنه دسامبر گذشته نیز در همین راستا بود که به یاری خداوند خنثی شد.

وی همچنین به طرح‌های ائتلاف متجاوز سعودی برای انجام انفجارهایی جهت هدف قرار دادن شهروندان یمنی در صنعاء در عملیات‌های امنیتی و خودروهای بمب‌گذاری شده، اشاره کرد و گفت که بسیاری از این توطئه‌ها به یاری خداوند ناکام ماند.

رهبر انصارالله یمن گفت که دشمنان از طریق فشار اقتصادی و در تنگنا قرار دادن معیشت مردم، آن‌ها را به سمت هرج و مرج و نبرد داخلی سوق دهد اما سطح آگاهی جامعه و به خصوص صنعاء، دشمنان را شوکه کرد.

وی افزود: دشمنان ما که امید داشتند ظرف مدت دو هفته یا دو ماه جنگ علیه یمن را یکسره کنند اکنون وارد هشتمین سال شده و احساس ناامیدی می‌کنند چرا که ملت ما به خداوند متعال اتکا داشته اما آن‌ها به آمریکا و سازش با رژیم صهیونیستی اتکا کردند.

الحوثی تأکید کرد: ملت یمن به احدی تعرض نکرده اما لقمه راحتی نیز نیست و دشمنان بایستی این را درک کنند که که تداوم تجاوزات علیه یمن بی‌فایده است و آن‌ها هرگز به اهداف خود دست نخواهند یافت.

وی بر ضرورت همکاری مردمی و رسمی برای مقابله با جنگ نرم و ارتقای سطح همکاری امنیتی بین شهروندان و نهادهای امنیتی تأکید کرد.

رهبر انصارالله تأکید کرد: ما ملتی هستیم که هرگز به زانو درنیامده و تسلیم نخواهیم شد و هرگز جز برای خداوند متعال بندگی نخواهیم کرد.  /فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها